به میزبانی موسسه آموزش سازمان همیاری خراسان رضوی؛ نشست تبادل تجربه مسئولان شهری کرمان و مشهد برگزار شد
به میزبانی موسسه آموزش سازمان همیاری خراسان رضوی؛ نشست تبادل تجربه مسئولان شهری کرمان و مشهد برگزار شد

نشست تبادل تجربه شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان کرمان با مدیران و مسئولان حوزه‌های مختلف شهر مشهد به میزبانی موسسه آموزش سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اخر شرق؛ این نشست آموزشی با هماهنگی اداره کل دفتر شهری و شوراهای استانداری‌های دو استان و با هدف تبادل تجربیات و آشنایی مسئولان شهری کرمان و مشهد با ظرفیتهای و پتانسیلهای حوزه مدیریت شهری در این مناطق از کشورمان در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای سازمان همیاری برگزارشد.

محمدرضا تازیکی در این نشست ضمن تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این سازمان و شرکت‌ها و موسسات تابعه آن از آمادگی برای همکاری با شهرداری‌های استان کرمان در حوزه‌های گوناگون خبر داد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با تاکید بر ظرفیت ارائه مشاوره توسط سازمان همیاری به مدیران شهری کرمان در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: با توجه به تجربیات موفق و پتانسیلهای خوب سازمان همیاری در حوزه بازرگانی، سرمایه گذاری، اقتصادی، تامین مالی و بخشهای تخصصی زیرمجموعه، این توان و آمادگی وجود دارد تا در ارائه انواع خدمات، تامین تجهیزات و نیازمندیهای شهرداری‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی، گردشگری، آموزشی، پژوهشی، تولیدی و… بر اساس ظرفیت‌ها و مزیت‌های شهرهای مختلف کرمان با شهرداری‌های این استان همکاری کنیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 95