به زودی شاهد افتتاح اتاق مشترک ایران و قرقیزستان در مشهد خواهیم بود
به زودی شاهد افتتاح اتاق مشترک ایران و قرقیزستان در مشهد خواهیم بود

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم به زودی اتاق مشترک بازرگانی ایران و قرقیزستان در مشهد افتتاح شود.

به گزارش اختر شرق؛ محمد حسین روشنک در وبینار تقویت همکاری‌های تجاری ایران و قرقیزستان در مشهد اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته به زودی سومین اتاق مشترک بازرگانی ایران در مشهد افتتاح می‌شود.

وی افزود: اتاق مشترک بازرگانی مشترک ایران با تاجیکستان و ترکمنستان در مشهد مشغول به فعالیت می‌باشند و با افتتاح این اتاق در واقع شاهد افتتاح سومین اتاق مشترک ایران در مشهد خواهیم بود.

بازرگانان خراسانی در تجارت و بازاریابی صاحب سبک خاصی هستند

روشنک با بیان اینکه حجم مبادلات خراسان رضوی با کشور قرقیزستان درواقع گویا این مطلب است که بازرگانان خراسانی در تجارت و بازاریابی صاحب سبک خاصی هستند، تصریح کرد: مردم قرقیزستان نیز از محصولات ایرانی به خوبی استقبال می‌کنند و ظرفیت‌های خوبی برای این موضوع در این کشور وجود دارد.

بازاریابی محصولات از داخل نمایشگاه‌ها شروع می‌شود

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی مشهد خاطر نشان کرد: تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد که همواره نمایشگاه‌های ما در قرقیزستان با موفقیت بالایی روبرو بوده است و تجار و بازرگانان باید از این پتانسیل استفاده کنند و بازاریابی را از درون این نمایشگاه‌ها آغاز نمایند.

وی همچنین وجود خطوط هوایی را لازمه توسعه بیشتر فعالیت‌های تجاری بازرگانان دانست و مطرح کرد: امیدواریم به زودی شاهد افتتاح خطوط هوایی بین مشهد و بیشکک باشیم تا فرآیند بازرگانی تجار خراسانی سریع‌تر شود.

خواهان پیگیری خواهر خواندگی شهر اوش قرقیزستان با مشهد مقدس هستیم

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی مشهد تصریح کرد: تفاهم نامه‌های خواهر خواندگی شهر اوش قرقیزستان با مشهد مقدس امضا شده است که برای ادامه فرایندها نیاز به پیگیری از سمت ایران می‌باشد که امیدواریم این پیگیری‌ها به زودی انجام شود.

وی در پایان گفت: دومین نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری قرقیزستان فرصت‌های ویژه‌ای برای تجار و بازرگانان خراسان رضوی می‌باشد که امیدواریم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

خبرنگار: مهدی رضایی

image_printچاپ مطلب

Visits: 20