بهره برداری از ۱۲ سایت تلفن همراه در شهرستان‌های داورزن و خوشاب
بهره برداری از ۱۲ سایت تلفن همراه در شهرستان‌های داورزن و خوشاب

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از راه اندازی هفت سایت تلفن همراه جدید و نیز ادامه عملیات اجرایی پنج سایت دیگر با پیشرفت عملیات بیش از ۷۰ درصد در شهرستان‌های خوشاب و داورزن خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، با اعلام این خبر گفت: با اجرا این طرح‌ها تعداد هشت روستا و جمعیتی بالغ بر ۵۷۹ خانوار از مزایای اتصال به شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند و ۱۳ روستا با جمعیت ۱۷۸۰ خانوار تحت پوشش تلفن‌همراه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: تاکنون عملیات ارتقاء یک سایت تلفن همراه به نسل‌های سه و چهار در شهرستان داورزن به اتمام رسیده و ارتقاء دو سایت دیگر نیز در این شهرستان در حال اجرا است که به این‌ترتیب بیش از ۷۷۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت برخوردار می‌شوند.

دلگیر گفت: فرایند ارتقاء دو سایت تلفن همراه، به نسل‌های سه و چهار در شهرستان خوشاب نیز در مرحله اجرایی قرار دارد که با اتمام آن‌ها امکان اتصال جمعیتی بالغ بر ۴۸۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات فراهم می‌شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دو شهرستان تصریح کرد: برنامه ریزی‌ها جهت احداث یک سایت تلفن همراه نسل سه و چهار و نیز ارتقاء دو سایت دیگر در این شهرستان‌ها صورت پذیرفته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان ابراز امیداوری کرد: با اتمام طرح‌های در حال اجرا، بخش عمده‌ای از مشکلات ارتباطی این دو شهرستان مرتفع شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 178