بهره برداری از پروژه برق‌رسانی فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد (کلات)
بهره برداری از پروژه برق‌رسانی فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد (کلات)

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از بهره برداری پروژه احداث شبکه ۲۰ کیلو ولت فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد (کلات) خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ رضا شجاعی در مراسم بهره برداری از پروژه شبکه ۲۰ کیلو ولت فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد (کلات) با بیان این مطلب که برای انجام این پروژه ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری هزینه شده است، گفت: اجرای این پروژه به طول ۱۴کیلومتر در مدت نه ماه و به صورت تک مداره و با نصب ۱۷ ترانس ۲۰۰ کیلوولت آمپر جهت تامین برق واحدهای صنعتی و کارگاهی انجام شده است.

رضا شجاعی تصریح کرد: شهرک صنعتی مشهد (کلات) در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار قرار گرفته که با توجه به شرایط مناسب این شهرک، بستر لازم برای سرمایه گذاران فراهم است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: روشنایی فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد (کلات) بمیزان ۵۰ میلیارد ریال و بطول ۱۴ کیلومتر در دست طراحی بوده و تا پایان سال فاز اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: در فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد (کلات) فضای مناسبی برای کسب و کار وجود دارد که هم اکنون با اتمام این پروژه به حدود ۲۸۰ واحد صنعتی و کارگاهی برق‌رسانی می‌گردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 14