بهره‌مندی بیش از ۱۷۰بیمار مبتلا به ام اس از خدمات درمانی سبزوار
بهره‌مندی بیش از ۱۷۰بیمار مبتلا به ام اس از خدمات درمانی سبزوار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیش از ۱۷۰ بیمار مبتلا به ام اس از خدمات درمانی این دانشگاه بهرمند هستند.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر محمد نعمت شاهی اظهار کرد: روز جهانی ام اس فرصتی است برای همگان به ویژه مبتلایان و خانواده‌های آنان و گروه پزشکی و درمانی و سایر اقشار تا با شناخت بهتر و درک درست و واقعی از این بیماری،برای مبارزه با آن تلاش نمایند.

وی درخصوص اقدامات درمانی بیماران ام اس، افزود: بسته خدمتی بیماری ام اس طی سال های اخیر توسط وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ وهر دانشگاه مطابق با ظرفیت و امکاناتی که در اختیار دارند، خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می‌دهد.

معاون درمان دانشگاه اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۱۷۰ بیمار مبتلا به ام اس تحت پوشش این دانشگاه قراردارند که مطابق با بسته های خدمتی و دستورالعمل های ابلاغی، خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز را دریافت می نمایند.

دکتر نعمت شاهی با بیان اینکه همچنین ویزیت ها و مشاوره های تخصصی و فوق تخصصی،خدمات بستری وآزمایشگاهی، فیزیوتراپی و دندانپزشکی در مراکز در مانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به بیماران مبتلا به ام اس ارائه می گردد، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برآن است تا با حفاظت مالی و ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب این بیماران جز درد رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوارخاطرنشان کرد: اینجانب روز جهانی ام اس را مغتنم شمرده و برای همه بیماران به خصوص بیماران ام اس آرزوی سلامتی می نمایم و امید است با حمایت‌های معنوی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای مبارزه با بیماری گام های موثری برداشته شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5