بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان نیشابور
بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان نیشابور

همزمان با بزرگداشت حکیم عمر خیام و با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان نیشابور به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اختر شرق؛ سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه با اشاره به اینکه کرونا به عنوان یک معیار تعیین کننده قدرت مدیریت کشورها را نشان خواهد داد، ابراز کرد: در تابستان سرعت واکسیناسیون چند برابر خواهد شد و تا قبل از پایان ۱۴۰۰ همه واکسینه خواهند شد.

گفتنی است؛ با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی، احسان ارکانی و هاجر چنارانی نمایندگان مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، علیرضا قامتی فرماندار و حجت الاسلام قاسم یعقوبی امام جمعه شهرستان نیشابور پروژه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است؛ مرکز درمانی عطار، مرکز پزشکی شمس شرق، مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ مرتضی آباد، باغشن گچ، قلعه نوجمشید، حاجی آباد، کلاته محمدجان و شش خانه بهداشت، اورژانس و بخش‌ ام آر آی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم از جمله پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده هستند.

در پایان این جلسه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی از پایگاه واکسیناسیون خودرویی، مجموعه عطار، مشاهیر مدفون در آن و حکیم عمر خیام نیز بازدید کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 52