بنیاد علوی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کارت هدیه بین محرومین رشتخوار توزیع کرد
بنیاد علوی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کارت هدیه بین محرومین رشتخوار توزیع کرد

در مرحله دوم طرح مواسات و همدلی به همت نهاد پیشرفت و آبادانی (بنیاد علوی) در رشتخوار توزیع ۳۴۱ کارت هدیه به ارزش ۱۰۲ میلیون تومان در سطح این شهرستان انجام شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد تابنده دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار گفت: با شروع فعالیت نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در رشتخوار که از دو ماه پیش در این شهرستان آغاز شده است در راستای طرح همدلی و کمک مومنانه کار کمک به محرومان در این شهرستان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح مواسات و همدلی نهاد پیشرفت و آبادانی (بنیاد علوی) در رشتخوار بیان کرد: مرحله دوم این طرح با توزیع ۳۴۱ کارت هدیه به ارزش ۱۰۲ میلیون تومان در سطح این شهرستان انجام شد.

تابنده عنوان کرد: در این مرحله از اجرای طرح مواسات و همدلی در سطح شهرستان رشتخوار که به یادبود سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شد، تعداد ۳۴۱ عدد کارت هدیه به ارزش بیش از یک میلیارد و بیست میلیون ریال دربین نیازمندان روستاهای دهستان جنگل توزیع گردید.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه در مرحله اول این طرح در رشتخوار تعداد ۵۳۰ عدد کارت به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بین محرومان توزیع شده است، اذعان کرد: در راستای طرح‌های اشتغال‌زا در این شهرستان و با توجه به ظرفیت‌های محلی موجود برنامه ریزی در سه رسته کشاورزی، دامپروری، و صنایع دستی به صورت تخصصی در این شهرستان در حال دنبال شدن است.

وی با تاکید بر ورود میزهای تخصصی در بحث مشکلات فرهنگی در رشتخوار، خاطرنشان کرد: در حوزه مشکلات فرهنگی و اجتماعی به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سطح شهرستان ورود خواهیم کرد و به صورت تخصصی میزهای مورد نیاز همانند میز قران، میز تربیت بدنی، میز آموزش‌های رسمی و غیر رسمی، میز کتاب و کتاب خوانی و … در شهرستان در حال پیگیری و انجام است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 102