بستری بیش از ۲۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان قائم (عج) مشهد
بستری بیش از ۲۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان قائم (عج) مشهد

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) از مراکز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در پیک پنجم کرونا به دلیل عود دوباره بیماری، آمار بیماران بستری، سرپایی و بدحال به‌شدت افزایش‌یافته است به‌نحوی‌که در حال حاضر ۲۲۰ بیمار کرونایی در این مرکز بستری شدند.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر حسن خداپرست دراین‌باره عنوان کرد: ۱۸ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه این مرکز بستری هستند و در حال حاضر دو بخش قلب، دو بخش اعصاب و اطفال بیمارستان تعطیل و در اختیار بیماران کرونایی قرارگرفته است، تصریح کرد: به دلیل افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا، فقط اعمال جراحی اورژانس در این مرکز درمانی انجام می‌شود و طی روز گذشته در این مرکز درمانی تنها ده عمل جراحی اورژانس انجام‌شده است.

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) بابیان اینکه سیر بیماران به‌شدت فزاینده است و برای خدمت‌رسانی به آن‌ها نیاز به نیروهای پشتیبانی بیشتری است، گفت: اورژانس این مرکز درمانی ۶۰ تخت دارد و در حال حاضر ۱۱۰ تخت اورژانس کوهسنگی در اختیار بیماران است.

دکتر خداپرست در پایان خاطرنشان کرد: آمار بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به اورژانس بیمارستان نیز چند برابر گذشته است که شرایط نگران‌کننده‌ای را در خصوص چرخش بیماری نشان می‌دهد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 0