برگزاری ۶۰ مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و جان‌باختگان هواپیما در شهرستان کاشمر
برگزاری ۶۰ مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و جان‌باختگان هواپیما در شهرستان کاشمر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر از برگزاری ۶۰ مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و جان‌باختگان سانحه هواپیما در شهرستان کاشمر خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام صداقتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر از برگزاری بیش از ۶۰ برنامه و مراسم به مناسبت بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جان‌باختگان سانحه هواپیمایی در شهرستان کاشمر خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین صداقتی گفت: خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و کشته شدن هم‌وطنان عزیزمان یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی بود که در ماه اخیر اتفاق افتاد و دل‌های همه مردم شهیدپرور کاشمر را به درد آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر گفت: باهمت روحانیون مستقر و هجرت شهرستان‌های کاشمر، کوهسرخ و خلیل‌آباد بیش از ۴۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شادی روح جان‌باختگان سانحه هواپیمایی در محل مساجد و هیئت‌های مذهبی روستاهای شهرستان برگزار شد است و هفت برنامه ویژه هم در داخل شهر کاشمر اجراشده است.

وی در پایان ضمن ابراز تأسف از حادثه سقوط هواپیما اظهار کرد: ما باید قدردان خدمات ارزشمند سپاه پاسداران در ایجاد امنیت و آسایش جامعه در طول ۴۰ سال اخیر باشیم و مطمئناً مردم بصیر هرگز اجازه و فرصت سوءاستفاده به فتنه گران و دشمنان را نخواهد داد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 67