برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های پارک فاوا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مشهد 
برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های پارک فاوا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مشهد 

همزمان با برگزاری مجمع عمومی سالانه نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نمایشگاهی از محصولات شرکت‌های فناور استان با همکاری پارک فاوا در شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ به مناسبت ایام مبارک دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی و همزمان با برگزاری مجمع عمومی سالانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نمایشگاهی از محصولات شرکت فناور استان با همکاری پارک فاوا در هتل پردیسان مشهد برگزارشد.

در این نمایشگاه دکتر جعفر صدیق دامغانی زاده، مشاور وزیر ارتباطات و رئیس پارک فاوا با اشاره به سه مشکل بخش خصوصی در حوزه پروژه کاری، نیروی کار و منابع، توسعه آموزش مهارتی و تکنیکال با هدف تربیت فریلنسر را راه حل مسئله مهاجرت نخبگان دانست و اصلاح نظام مالی حقوق و دستمزد مهندسی در کشور را خواستار شد.

همچنین دکتر سید حسن هاشمی، رئیس سازمان نظام اشاره به صنفی رایانه‌ای کشور در سخنانی ضمن تشکر از پارک فاوا جهت همکاری در برگزاری این نمایشگاه بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در قانون‌گذاری و تصمیم‌سازی‌های کلان در جهت حل مشکل سیاست‌گذاری در کشور تاکید کرد.

لازم به ذکر است؛ شرکت‌های توسعه تکنولوژی دانش آوران خراسان، راهبر نیروی خراسان، گروه نرم افزاری محک، پیشگامان فرارسانه سروش، هلدینگ دانش بنیان گرین وب، مانا اندیشه ستاره خاوران، توسعه سامانه‌های رایانه‌ای سما توس و نام آوران فناوری اطلاعات پرنیا از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بودند.

خبرنگار: زهرا بیات

image_printچاپ مطلب

Visits: 78