برگزاری نشست مشترک مسئولان و قضات دادگستری خراسان رضوی با معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه
برگزاری نشست مشترک مسئولان و قضات دادگستری خراسان رضوی با معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه

نشست هم اندیشی حجه الاسلام والمسلمین مصدق با حضور غلامعلی صادقی و جمعی از قضات دادگاه‌های تجدیدنظر و کیفری یک استان خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزارشد.

به گزارش اختر شرق؛ معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در این نشست با تشریح ابعاد حقوقی سند تحول قضایی گفت: برای تنظیم این سند اقدامات گسترده و عمیق کارشناسی انجام شده و در این دوران تحولی نیازمند هم اندیشی و هم افزایی حداکثری با فرهیختگان، نخبگان، کارشناسان و اساتید هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه قضایی خراسان رضوی عنوان کرد: اقدامات ارزشمند این مجموعه به ویژه در زمینه استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل تقدیر است و گزارش این اقدامات از جمله در حوزه شوراهای حل اختلاف تقدیم حضور ریاست قوه قضاییه شده است.

معاون حقوقی و امورمجلس قوه قضاییه با بیان این مطلب که ملاک عمل، قوانین جاری است هر چند در حوزه قانون‌گذاری نیازمند اصلاح هستیم که توسط همکاران ما مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: شوراهای حل اختلاف باید به دنبال ایجاد صلح و سازش باشد و نگاه ریاست قوه قضاییه نیز همین است.

لازم به ذکر است؛ در ابتدای این نشست، مسئولان و قضات دادگاه‌های تجدیدنظر و کیفری یک استان خراسان رضوی به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، تنگناها و کمبودها پرداختند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 50