برگزاری جلسه توجیهی ضوابط مراسم عزاداری ماه محرم ویژه تشکل‌های دینی شهرستان تایباد
برگزاری جلسه توجیهی ضوابط مراسم عزاداری ماه محرم ویژه تشکل‌های دینی شهرستان تایباد

به همت اداره تبلیغات اسلامی تایباد، جلسه توجیهی ضوابط مراسم عزاداری ماه محرم ویژه تشکل‌های دینی شهرستان تایباد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: جلسه توجیهی ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم با حضور امام جمعه و مسئولین فرهنگی شهرستان و مسئولین هیئات مذهبی تایباد در مسجد جامع امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیپور با بیان اینکه هیئات مذهبی، تشکلهای دینی و جلسات روضه‌ خانگی، ملزم به ثبت نام در سامانه بیرق جهت دریافت مجوز می باشند که باید هرچه سریعتر نسبت به این موضوع اقدام کنند، خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی نیازسنجی کنند و اگر از نظر محل برگزاری عزاداری های محرم دچار مشکل بوده و امکان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را در مسجد نداشتند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی تایباد می توانند با ارائه درخواست کتبی مبنی بر استفاده از نزدیک ترین مدرسه و یا سالن ورزشی، در این اماکن به برگزاری مراسم عزاداری بپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در پایان عنوان کرد: هماهنگی‌ها و آموزش‌های بهداشتی به متولیان و رابطان هیئت‌های عزاداری آغاز شده و به جدیت ادامه دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9