برگزاری تئاتر طنز موزیکال «نجواهای شبانه» در نیشابور
برگزاری تئاتر طنز موزیکال «نجواهای شبانه» در نیشابور

تئاتر طنز موزیکال «نجواهای شبانه (سربازی)» تا چهارم آبان ماه در سالن آمفی‌تئاتر ارشاد خیابان ایستگاه شهرستان نیشابور اجرا خواهد داشت.

علی جهان تیغ، کارگردان نمایش طنز موزیکال «نجواهای شبانه (سربازی)» در گفتگو با خبرنگار اختر شرق دراین‌باره گفت: نویسنده این اثر استاد چرمشیر هستند و داستان درباره سه جوان تحصیل‌کرده است که در یک برجک نقطه صفر مرزی در حال خدمت هستند و آرزوها و رؤیاهای دست‌نیافتنی مبهم و نامفهوم دارند که این‌ها را نویسنده در زبان طنز، در زبان گریه و در زبان خشم بیان می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به این‌که دو سال مردم درگیر بیماری منحوس کرونا و آثار زیان‌بار آن بودند نمایش تئاتر فرصت خوبی برای فاصله گرفتن از این موضوع است و استقبال مردم نیز خوب هست.

این کارگردان اظهار کرد: مردم احتیاج به شادی دارند و تلاش بنده هم بر ابن بود که مردم بیایند تا تجدیدقوا و روحیه‌ای داشته باشند و البته در کنار همه این‌ها تمام پروتکل‌های بهداشتی را به‌طور کامل رعایت می‌کنیم.

جهان تیغ گفت: از جناب آتشی مسئول امور هنری ارشاد و جناب آقای رضایی مسئول انجمن نمایش که برای به روی صحنه رفتن این نمایش خیلی کمکمان کردند و همچنین از اسپانسر تئاترم بیمه سامان به نمایندگی آقای بریعی که حمایت مالی کار رو بر عهده گرفتند، نهایت تشکر رادارم که حمایت‌های این دوستان نمی‌بود شاید بنده نمی‌توانستم کار را بر روی صحنه ببرم.

لازم به ذکر است؛ تئاتر طنز موزیکال «نجواهای شبانه (سربازی)» از شنبه ۲۳ مهر تا چهارم آبان ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در آمفی‌تئاتر ساختمان اداره ارشاد شهرستان نیشابور هر شب به روی صحنه است.

خبرنگار: محمد هاشم احسان زاده

image_printچاپ مطلب

Visits: 32