برگزاری بیست و سومین «هم آفرینی مشهد» با موضوع سنگ سرپانتین
برگزاری بیست و سومین «هم آفرینی مشهد» با موضوع سنگ سرپانتین

مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: با توجه به اهمیت موضوع سنگ سرپانتین (هرکاره) و ضرورت توجه به این موضوع به عنوان یکی از پتانسیل‌های سوغات مشهد مقدس، بیست و سومین «هم آفرینی مشهد» با نوآوری در طراحی محصول و توسعه برند سنگ هرکاره مشهد، برگزار می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ علی قناویزچی در این باره بیان کرد: معین اقتصادی شهرستان مشهد با همکاری مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد، بیست و سومین «هم آفرینی مشهد» با نوآوری در طراحی محصول و توسعه برند سنگ هرکاره مشهد را برگزار می‌کند.

نماینده شهردار مشهد در معین اقتصادی شهرستان تصریح کرد: طراحان و تولیدکنندگان صنایع دستی با محوریت سنگ سرپانتین، طراحان گرافیک و بسته بندی، طراحان صنعتی، ایده پردازان فرهنگی، علاقه مندان به فعالیت‌های استارتاپی، داوطلبان اجتماعی، متخصصین رسانه و فضای مجازی، متخصصین بازاریابی و بازرگانی حوزه محصولات هنری و فرهنگی می‌توانند با ثبت نام در این رویداد به صورت فردی و گروهی با ارسال رزومه از طریق واتساپ، شرکت نمایند.

وی هدف از برگزاری رویداد هم آفرینی مشهد را خلق مدل‌های نوآورانه برای توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع دستی با محوریت متریال سنگ سرپانتین، شبکه‌سازی و تولید محتوا، طراحی محصول، برندینگ و بسته‌بندی برای عرضه در بازار و توسعه نمانام سوغات عنوان کرد.

قناویزچی با بیان این مطلب که رویداد هم آفرینی مشهد روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه سال جاری در کارخانه نوآوری مشهد با حضور افراد شرکت کننده برگزار می‌شود. ضمنا کارگاه‌های آموزشی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد ۱۰ نفر به عنوان تسهیل‌گر آموزش‌های لازم را در کارگاه‌های پیش بینی شده ارائه می‌دهند.

مدیرکل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد با اشاره به ساعات برگزاری کارگاه‌های آنلاین بیست و سومین «هم آفرینی مشهد» گفت: روز دوشنبه ۱۱ اسفند تا روز جمعه ۱۵ اسفند در ساعت ۲۰ الی ۲۱ و ۲۱ الی ۲۲ تسهیل گران این رویداد، کارگاه معرفی رویداد، کارگاه معرفی سنگ سرپانتین، کارگاه طراحی و بسته‌بندی محصول، کارگاه نقش رسانه‌های اجتماعی در توسعه برند، کارگاه برندینگ شهری و توسعه برند، کارگاه نقش طراحی صنعت در توسعه سنگ سرپانتین، کارگاه تدوین بوم مدل کسب و کار، کارگاه خلق کمینه محصول، کارگاه مدل‌های تجاری‌سازی سنگ سرپانتین و نقش هویت در توسعه محصول را برای افراد شرکت کننده در این کارگاه آموزشی، برگزار می‌نمایند.

لازم به ذکر است؛ رویداد بیست و سومین هم آفرینی مشهد با همکاری اداره کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد، مرکز نوآوری شهری، کارخانه نوآوری مشهد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، انجمن صنفی کارفرمایی شتاب دهنده‌ای و شرکت ماموت برگزار می‌گردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 88