برگزاری اولین کارگاه آموزشی با موضوع اقتصاد خانواده در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید عباسیان تایباد
برگزاری اولین کارگاه آموزشی با موضوع اقتصاد خانواده در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید عباسیان تایباد

اولین کارگاه آموزشی با موضوع اقتصاد خانواده با حضور نماینده سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان آقای سپهری، خانم سیدالحسینی نماینده کمیسیون بانوان فرمانداری، بخشدار مرکزی جناب آقای قیاسی، بخشدار بخش میان ولایت آقای زنگنه و جمعی از مسئولین و روسای ادارات شهرستان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید عباسیان تایباد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ در ابتدای این جلسه اسماعیل نیک محمدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید عباسیان تایباد ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، گزارشی از عملکرد آموزشی این مرکز را ارائه نمود و آمادگی مرکز را جهت برگزاری دوره‌های روستایی اعلام کرد.

در ادامه خانم سید الحسینی نماینده کمیسیون بانوان فرمانداری نیز به گزارش عملکرد این کمیسیون بانوان در حوزه روستاهای پاک پرداخت. سپهری معاون فرماندار شهرستان نیز در ادامه این کارگاه آموزشی افزود: افرادی که مهارت‌های موردنظر را از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌آموزند پیگیر بحث درآمدزایی نیز باشند. وی طرح روستاهای پاک را مفید برای شهرستان دانست و از دهیاران محترم و رابطین روستاها درخواست الگوبرداری از طرح روستاهای پاک شد.

در ادامه این مراسم بخشدار مرکزی شهرستان جناب آقای قیاسی افزود: در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فرصت‌های جدیدی به مرحله ظهور رسیده است و دهیاران و رابطین محترم هر روستا ضمن اطلاع‌رسانی و انعکاس این فرصت‌ها به روستاییان عزیز از امکانات این مرکز استفاده و بهره‌مند گردند.

نجاتی نماینده معین اقتصادی شهرستان در خصوص طرح‌های معین اقتصادی جهت توانمندسازی روستاییان و همچنین ساکنین شهرستان مطالبی را بیان نمود.

در پایان این کارگاه دهیاران و رابطین روستاها نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهاد‌های خود را در خصوص موضوع کارگاه آموزشی بیان نمودند و از کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای بازدید به عمل آوردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 37