برخورد با گرانفروشی یک واحد علافی در چناران
برخورد با گرانفروشی یک واحد علافی در چناران

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان چناران از معرفی یک واحد علافی در چناران به تعزیرات حکومتی بعلت گرانفروشی بالغ بر ۶۴۵میلیون ریال در عرضه کود اوره خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ بخش علی بیاتی قله زو در این باره گفت: به منظور بررسی و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از توزیع خارج از شبکه نهاده‌های کشاورزی، گشت مشترک اداره صنعت معدن و تجارت با کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان چناران، بازرسی از واحدهای عرضه کننده سموم دفع آفات نباتی و همچنین کود شیمیایی تشدید شده است.

وی افزود: در طرح نظارتی تشدید بازرسی از واحدهای عرضه کننده سموم و کود کشاورزی در سطح شهرستان چناران یک واحد صنفی خوراک دام و طیور بعلت گرانفروشی در عرضه ۱۱۸۳ کیسه کود اوره با عنوان تخلف گرانفروشی بالغ بر ۶۴۵میلیون ریال به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چناران معرفی گردید.

وی خاطرنشان کرد: اختلاف قیمت کود یارانه‌ای و بازار آزاد باعث شده برخی از دلال‌ها و واسطه‌ها فرصت را غنیمت شمرده، نسبت به خرید و فروش مبادرت نمایند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران تاکید کرد: تشدید برخورد جدی با عوامل گران فروشی و توزیع خارج از شبکه در دستور کار مشترک اداره صنعت معدن و تجارت و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان چناران قرار گرفته است وکماکان بازدیدهای مشترک ادامه دارد، از این رو با تشدید اقدامات نظارتی درصدد هستیم کودهای یارانه‌دار به نحو مطلوبی تنها در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 16