بخش نصرآباد پتانسیل داشتن اداره مستقل آموزش و پرورش را دارد
بخش نصرآباد پتانسیل داشتن اداره مستقل آموزش و پرورش را دارد

مدیر آموزش وپرورش شهرستان تربت جام گفت: با توجه به آمار بالای دانش آموزی، پراکندگی روستاها با هدف بالا بردن کیفیت آموزشی خواستار استقلال نمایندگی آموزش و پرورش به اداره مستقل هستیم.

به گزارش اختر شرق؛ محمود آریامنش با اشاره به اینکه شهرستان تربت جام جزء چهار شهرستان پرجمعیت استان است و منطقه نصرآباد با داشتن هشت هزار دانش آموز مولفه‌های لازم برای استقلال نمایندگی آموزش و پرورش را دارد، تصریح کرد: با توجه به نبود هنرستان فنی و حرفه‌ای در بخش نصراباد و واگذاری زمین توسط خیر عملیات احداث هنرستان فنی و حرفه‌ای در نصرآباد اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت جام عنوان کرد: با توجه به ساخت فضاهای آموزشی جدید در روستاهای سماخون کلاته بزرگ و شهر نصرآباد تا حدودی کمبود فضاهای آموزشی در بخش نصرآباد برای سال تحصیلی آینده مرتفع شود.

آریامنش در پایان خاطرنشان کرد: از ۵۳ هزار دانش آموز شهرستان تربت جام فقط بین ۴۰ تا ۵۰ درصد دانشجو دانش آموزان امکان استفاده از امکانات آموزشی فضای مجازی را دارند و بقیه دانش آموزان با استفاده از امکانات حضوری و بسته‌های آموزشی مشکلات آموزشی خود را برطرف می‌کنند.

خبرنگار: صادق مرادی

image_printچاپ مطلب

Views: 83