بخشی از کمک‌های مردم تایباد به مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان ارسال شد
بخشی از کمک‌های مردم تایباد به مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان ارسال شد

مردم نوع‌دوست و مسلمان تایباد در پویش عمومی به جمع‌آوری کمک برای مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان در مصلاهای نماز جمعه پرداختند که ماحصل این جمع‌آوری به گفته هیئت‌امنای مسجد مالک الملک شامل ۶۰۰ تخته پتو، سه هزار مترمربع موکت، دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم برنج، ده تخته قالی، ۶۰۰ کیلوگرم روغن، ۷۰۰ کیلوگرم نخود، رول پلاستیک و پلاستیک جات، ۲۰ دست رختخواب، کنسرو جات، مواد شوینده، البسه، کفش، کپسول گاز، لوازم بهداشتی و همچنین کمک‌های نقدی بوده است.

به گزارش اختر شرق؛ فرماندار تایباد در مراسم بارگیری این کمک‌ها اظهار کرد: همت و تلاش مردم تایباد واقعاً ستدونی است. از همراهی و همکاری این مردم شریف در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف قدردانی می‌کنم. امروز هم کار ارزشمندی به انجام رسید، این عمل هم بیانگر ابراز همدردی با سیل‌زدگان است و هم بیانگر وحدت و انسجام مردم ماست که یک سرمایه ارزشمند است که باید قدردان آن باشیم.

سیاح افزود: همت و همراهی مردم فرصتی برای شهرستان است و امیدواریم در برنامه‌هایی که برای توسعه عمرانی شهرستان در قالب تعاونی توسعه عمران شهرستان داریم که به‌زودی آن را رسانه‌ای خواهیم کرد، این همراهی و مشارکت هم باشد تا فضای کسب‌وکار خوبی برای جامعه بیکار شهرستان به وجود آید.

لازم به ذکر است؛ این کمک‌ها توسط مساجد جمعه شهر و روستاهای شهرستان تایباد جمع‌آوری‌شده است و همچنین روستاهای آبقه، خیرآباد و همچنین مسجد جامع ریزه نیز مستقلاً کمک‌های شایانی را به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری و اعزام کردند.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 23