با شعار ((همه جهان را زیر پا‌هایت قرار بده )) کلیه علاقه‌مندان را به فراگیری این ورزش مفرح و ارزان دعوت می‌نماییم.
با شعار ((همه جهان را زیر پا‌هایت قرار بده )) کلیه علاقه‌مندان را به فراگیری این ورزش مفرح و ارزان دعوت می‌نماییم.

سرپرست هیأت اسکیت شهرستان کاشمر گفت: ورزش اسکیت نسبت به بسیاری از ورزش‌ها تازه تأسیس و به دلیل مفرح و ارزان بودن در بین نوجوانان و جوانان محبوبیت فراوانی دارد.

به گزارش اخترشرق؛ احمدرضا محمودی مقدم افزود: این ورزش همانند سایر نقاط در بین کودکان و جوانان کاشمری از محبوبیت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: در همین راستا، طی مدت کوتاهی که از سال ۱۴۰۳ گذشت، با پیگیری‌های مجدانه ریاست اداره ورزش و جوانان، مربیان با تجربه و مسئولان هیأت اسکیت شهرستان کاشمر مسابقات مختلفی با عناوین ودر سطوح مختلف سنی بین علاقه‌مندان کاشمری برگزار شده است.
سرپرست هیأت اسکیت کاشمر بیان کرد: با توجه به عمر کم فعالیت هیأت اسکیت شهرستان، کاشمر موفق شده در سال ۱۴۰۲ در سطح استان مقام سوم را کسب نماید که این امر با توجه به جوان بودن این رشته کاری بزرگ و قابل تقدیر می‌باشد.
محمودی مقدم اظهار کرد: یکی دیگر از افتخارات هیأت اسکیت کاشمر برگزاری دوره آموزشی داوری اسکیت فری استایل با تدریس استاد مجرب این رشته جناب آقای حبیب آبادی است که قطعاً در پیشرفت این حوزه نقش مهمی ایفا می‌کند.
وی تصریح کرد: مسابقات اسکیت سرعت جام شهدای خدمت و همچنین مسابقات شهرستانی اسکیت سرعت بمناسبت دهه کرامت از مهم‌ترین اقدامات هیأت اسکیت کاشمر در سال جاری است.
سرپرست هیأت اسکیت کاشمر یکی از کلیدی‌ترین و مهمترین مشکلات ورزش اسکیت در کاشمر را نبود زمین مناسب عنوان کرد و افزود: فراهم نمودن امکانات و زمین مناسب ودرخور مردم و علاقه‌مندان از انتظارات مردم و فعالین این حوزه است لذا از تمامی مسئولین شهرستانی و استانی، تقاضا داریم با همکاری و هم افزایی در راستای مرتفع نمودن این مشکل نهایت همکاری را با هیأت اسکیت شهرستان داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستای نیز مکاتبات و مذاکرات متعددی با اعضائ محترم شورای شهر و شهردار محترم صورت گرفته و قول‌های مساعدی نیز در زمینه تخصیص زمین داده شده که مراتب تقدیر فعالین حوزه اسکیت و خانواده‌های آن‌ها و نیز مربیان و اعضا هیأت اسکیت را بدین وسیله اعلام می‌داریم.

image_printچاپ مطلب

Views: 17