باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته باشیم
باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته باشیم

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باید به شهرستان‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و با زیر نظر گرفتن مجموعه‌های ورزشی، مشکلات عمرانی و تجهیزاتی آن‌ها را در اسرع وقت حل کنیم.

به گزارش اختر شرق؛ غلامحسن اصغری ضمن تشکر از حسن اعتماد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص وضعیت حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اظهار کرد: ما تقریباً در پایان سال مالی قرارگرفته‌ایم و ابتدا نیاز است که کارهای باقی‌مانده بررسی شود.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تخصیص‌های ابلاغی را داشته باشیم تا مشکلات را چه در بحث عمرانی و چه در بحث هزینه‌ای شناسایی و با اولویت‌بندی، آن‌ها را رفع کنیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: باید به شهرستان‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و با زیر نظر گرفتن مجموعه‌های ورزشی، مشکلات عمرانی و تجهیزاتی آن‌ها را در اسرع وقت حل کنیم.

اصغری عنوان کرد: در بحث اعتبارات جاری، هزینه‌های پرسنلی را باید رصد کنیم تا اگر مشکلی هست با هماهنگی سازمان مدیریت و واحد بودجه و ذی‌حساب این اداره کل، این مشکلات را برطرف و به یک‌روال منطقی و معقول برسیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم در اسرع وقت خودمان را در بحث‌های مالی بروز کنیم تا وقتی‌که به پایان سال می‌رسیم، دغدغه هزینه‌های باقی‌مانده را نداشته باشیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص شهرستان‌های استان نیز گفت: به‌طور یقین شهرستان‌هایی که از طریق اجاره اماکن ورزشی درآمد داشتند، مشکلات کمتری دارند، اما بعضی از شهرستان‌ها فضایی ندارند تا کمکی از برگشت درآمد داشته باشند.

اصغری ادامه داد: بنابراین ما باید توجه خاصی به شهرستان‌ها داشته باشیم و بحث‌های پرسنلی و هزینه‌ای آن‌ها را بار دیگر بررسی کنیم چراکه عمده مشکلات شهرستان‌ها در حوزه‌های پرسنلی و مالی است، همچنین اولویت را به شهرستان‌های ضعیف و غیر برخوردار خواهیم داد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 93