بازدید از طرح‌های حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شهرستان خوشاب
بازدید از طرح‌های حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شهرستان خوشاب

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خوشاب از بازدید از طرحهای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری (سامانه کارا) این شهرستان با حضور قاسمی نیشابوری نماینده اداره کل و دکتر سجادی منش به‌عنوان نماینده رئیس کمیته نظارت استان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ داوود یکتاشی در رابطه با این خبر گفت: در راستای نظارت بر طرحهای اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و اطلاع از روند کار و میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و همچنین نحوه هزینه کرد تیم نظارت استان از دو طرح روستایی در این شهرستان بازدید به‌عمل آورد.

وی هدف از نظارت و بازدیدها را راستی آزمایی و نظارت بر چگونگی مصرف تسهیلات دریافت شده عنوان کرد و گفت: این بازدیدها می‌تواند در راستی آزمایی و نظارت بر چگونگی مصرف تسهیلات دریافت شده و ایجاد اشتغال مؤثر از هدر رفت منابع بانکی ارزان قیمت پیشگیری نماید.

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خوشاب اظهار کرد: نظارت و اجرای صحیح تسهیلات روستایی و عشایری می‌تواند نقش کلیدی و بسیار مهمی در کاهش بیکاری و رفع مشکلات ایفا نماید زیرا این بخش از تسهیلات نه تنها موجب خودکفایی خانوارهای روستایی و عشایری شده بلکه از مهاجرت بی‌رویه روستاییان و پیامدهای آن نیز جلوگیری می‌نماید.

لازم به ذکر است؛ از محل طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در شهرستان خوشاب ۱۴۸ طرح با مبلغ ۷۷۳۸۰ میلیون ریال و با اشتغال ۲۲۵ نفر پرداخت شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7