اگر از آموزش و پرورش غفلت کنیم، دشمن سوءاستفاده خواهد کرد
اگر از آموزش و پرورش غفلت کنیم، دشمن سوءاستفاده خواهد کرد

فرماندار شهرستان تایباد: اگر از آموزش و پرورش غفلت کنیم، دشمن به راحتی بر ما مسلط خواهد شد.

فرماندار شهرستان تایباد: اگر از آموزش و پرورش غفلت کنیم، دشمن به راحتی بر ما مسلط خواهد شد.

به گزارش اختر شرق؛ شورای اداری شهرستان تایباد با محوریت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محسن سیاح فرماندار شهرستان تایباد در این جلسه اظهار کرد: تقارن رویدادهای مهم هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت یک پیام روشن دارد و آن این است که اگر تخصص و تعهد در کنار هم باشند، می توانند بشر را از گرداب جهالت رهایی بخشند.

فرماندار تایباد با بیان اینکه دانش آموزان امروز، آینده سازان فردای ایران هستند، گفت: از همه دستگاه های اجرایی شهرستان درخواست دارم همراه آموزش و پرورش باشند، نباید این دستگاه را تنها بگذاریم که اگر از آموزش و پرورش غفلت کنیم، دشمن به راحتی بر ما مسلط خواهد شد.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی، علی الخصوص دستگاه های خدماتی، مساعدت لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند، همچنین نیروی انتظامی و پلیس راهور تمهیدات لازم را برای زمان بازگشایی و تعطیلی مدارس اندیشیده و در برنامه های بازگشایی مدارس مشارکت فعال داشته باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان تایباد در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از ارزش ها و افتخارات حماسه تاریخی دفاع مقدس، مردمی بودن این حماسه و گوش به فرمان فرمانده دلاوری‌ همچون امام (ره) عزیز بود که یک وجب خاک ایران ما جابجا نشد.

وی ادامه داد: باید همیشه نام و یاد حضرت امام (ره) و شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و برای نسل جدید این اسطوره های بزرگ معاصر را معرفی نمود تا بتوان نسل های جدید را با تقوا، با صلابت و مومن پرورش داد که در مقابل طوفان های تبلیغاتی و بمباران فرهنگی دشمن همچون پدرانشان با قدرت بایستند و آنها را به عقب رانند.

سرهنگ ابراهیم بیدل فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه تایباد نیز در این جلسه گفت: وظیفه ما در بسیج و حوزه های دانش آموزی و دانشجویی، حمایت از فعالان عرصه علم و تربیت است، بنابراین بسیج تایباد آماده همکاری با برادران انتظامی در خدمت به دانش آموزان عزیز است.

وی برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان تایباد را تشریح کرد و افزود: با آغاز جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، ایران اسلامی نسبت به سایر کشورهای اسلامی در موقعیت برتر قرار گرفت، زیرا رشادت های مردم ما بر اساس دستورات اسلام عزیز و در دفاع از وطن و ناموس ما بود و همین باعث شد تا باعث سرافرازی ایران اسلامی شود.

سرهنگ بیدل خاطرنشان کرد: ما بر این عقیده ایم که مردم و مسئولین گوش به فرمان رهبری عزیز خواهند بود و بر مشکلات چیره خواهیم شد؛ خدمت به مردم شریف ایران اسلامی بزرگترین افتخار مسئولین ماست و رضایتمندی جامعه نیز بزرگترین ضربه بر دشمنان ما خواهد بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4