اکران بیش از ۱۰ هزار متر ریسه الوان و پرچمی در تربت جام
اکران بیش از ۱۰ هزار متر ریسه الوان و پرچمی در تربت جام

سرپرست شهرداری تربت جام از فضاسازی شهر به مناسبت دهه مبارک فجر در تربت جام خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ عباس محرمی با بیان اینکه طبق ابلاغیه ستاد برگزاری دهه فجر، شهرداری تربت جام به عنوان مسول کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان انتخاب گردید، عنوان کرد: با توجه به همزمانی دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و لزوم با شکوه‌تر برگزار شدن ایام الله امسال، در ابتدای بهمن ماه جلسه‌ای با حضور ریس ستاد و شهرداران شهرهای تابعه در محل شهرداری تربت جام برگزار و بر فضاسازی معابر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین برنامه ریزی‌های هماهنگ و مدون در کلیه شهرهای تابعه تاکید شد.

محرمی در خصوص فضاسازی شهر تربت جام بیان کرد: به منظور استقبال از دهه فجر بیش از ۱۰ هزار متر ریسه‌های الوان و پرچمی در معابر شهری نصب گردید.

وی با بیان اینکه بعد از جانمایی و نصب بیش از ۲۰۰ میل پرچم مضاف بر موجودیات، تعداد ۵۰۰ پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین، بولوارها و معابر شهر نصب شده گفت: تعداد ۱۳ استرابورد بالغ بر ۲۰۰ متر مربع بنر مناسبتی در میادین و چهارراه‌ها نصب و همچنین بیش از ۱۰۰ متر بنر در قالب آویز در بولوارها نصب شد.

محرمی ادامه داد: تعداد هشت المان با موضوع دهه فجر و نیز بیش از ۲۰۰ متر پارچه نوشته عرضی در خیابان‌های اصلی شهر اکران شد.

سرپرست شهرداری تربت جام با اشاره به دیگر برنامه‌های این ایام گفت: تامین ملزومات مراسم‌های گلباران مزار شهدا جهت تجدید میثاق، گلباران تمثال حضرت امام (ره) در ۱۲ بهمن، تحویل بخشی از ملزومات فضاسازی دهه فجر به تعدادی از مجموعه‌های فرهنگی و ادارات از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

محرمی با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به اهمیت ایجاد شور و نشاط اجتماعی به واسطه فضای مجازی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در ۱۶ و ۱۸ بهمن ماه اختتامیه مسابقات فوتسال جام وحدت محلات که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا به تاخیر افتاده بود، با نظارت دانشکده علوم پزشکی و بدون تماشاچی به صورت پخش مستقیم در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه عکس و دلنوشته و خاطره سیمای انقلاب از دیگر برنامه‌های غیر حضوری است که علاقمندان آثار خود را به صورت مجازی ارسال و بعد از بررسی و داوری در پایان بهمن ضمن انتشار در فضای مجازی با نام صاحب اثر در هر بخش به ۵ نفر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

این مقام مسئول مدیریت شهری عنوان کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر از تاریخ ۴ بهمن ماه تا ۳۰ بهمن ماه ۹۹ تخفیفات ۳۰ درصدی شهرداری اعمال می‌شود.

محرمی گفت: با توجه به همزمانی دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن مراسمی محدود به منظور تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری خواهیم داشت.

وی با اشاره به تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت گفت: به پاس زحمات این قشر از جهادگران حوزه سلامت بیمارستان سجادیه تجلیل خواهد شد.

همچنین دیدار با خانواده شهدای انقلاب شهر تربت جام از دیگر برنامه‌های شهرداری تربت جام در ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Views: 87