اولین دیدار رسمی نماینده مردم شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با مردم روستاهای بخش مرکزی و شهرآباد
اولین دیدار رسمی نماینده مردم شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با مردم روستاهای بخش مرکزی و شهرآباد

نماینده مردم شهرستانهای بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ اولین دیدار رسمی خود را با مردم روستاهای کلاته نو، ظاهراباد، نصراباد، زیرک آباد، هدک، خمی و شهر شهرآباد آغاز کرد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم شهرستانهای بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ اولین دیدار رسمی خود را با مردم روستاهای کلاته نو، ظاهراباد، نصراباد، زیرک اباد، هدک، خمی و شهر شهرآباد آغاز کرد.

وی که در دوره منتخبی خود از ۲۱ روستای شهرستان بردسکن بازدید داشت، اما بطور رسمی اولین دیدار خود را با مردم روستا آغاز و مشکلات آنان را از نزدیک شنید.

نیک بین در این دیدارها که دهیار، شورا و اعضای شورا و مردم اهالی هر روستا حضور داشتند از حل مشکلات اساسی و مطرح کردن آن در مجلس و نیز رایزنی برای حل مشکلات با مدیران استانی و شهرستانی خبر داد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس صالحی مسئول دفتر مدیر کل امور عمرانی وزارت کشور و هیئت همراه از پروژه های شهرداری شهرآباد نیز بازدید کرد.

همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از دو ترمینال ضبط پسته آقایان آبدار و امین زاده و گلخانه اقای قاسم نژاد نیز بازدید بعمل آورد.

لازم به ذکر است؛ عمده مشکلات روستاییان نبود آنتن دهی مناسب، آب شرب سالم، آسفالت راه دسترسی، عدم تمدید مجوزها در حوزه اشتغال، بروکراسی اداری، کمبود اعتبارات برای اقدامات عمرانی در روستاها و بازنگری طرح هادی بود.

خبرنگار: سعید نوری

image_printچاپ مطلب

Visits: 92