اهدا ۱۵۰ بسته کشمش ومویز به کادر درمانی بیمارستان دکترشریعتی و امام رضا مشهد توسط هنرمندان خیر کاشمری
اهدا ۱۵۰ بسته کشمش ومویز به کادر درمانی بیمارستان دکترشریعتی و امام رضا مشهد توسط هنرمندان خیر کاشمری

هنرمندان خیر کاشمری در اقدامی خداپسندانه، ۱۵۰ بسته کشمش ومویز به کادر درمانی بیمارستان دکترشریعتی و امام رضا مشهد جهت مقابله با ویروس کرونا اهدا کرد.

به گزارش اختر شرق؛ حمید عشقی دبیر انجمن‌های ادبی خراسان با اعلام این خبر گفت: دکتریاسرآفاقی و مهندس رسول افاقی از هنرمندان شعروادب و مبتکران و کارآفرینان برترسیما  در حوزه تولید کشمش و مویز ارگانیک، به پاس گذشت و ایثار مجاهدین عرصه سلامت، کادر درمانی که همواره در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند به جهت تقویت جسمی آنان با توجه به خصوصیات محصول فوق تعداد ۱۵۰ بسته مویز اهدا نمودند.

دکتریاسر آفاقی در ادامه افزود: امروز وظیفه ما به‌عنوان جهادگران صنعت حمایت از مردم در تمام ابعاد مختلف جامعه می‌باشد. از خواص محصول شرکت شکوه رز که تولیدکننده مویز هسته‌دار به‌صورت ارگانیک تهیه‌شده تقویت سیستم ایمنی بدن می‌باشد.

لذا با توجه به شیفت‌های مستمر کادر درمانی و تلاش‌های بی‌شائبه‌شان نیاز دیدیم حداقل کمکی که برای حفظ سلامتی این عزیزان از دستمان برمی‌آید را انجام دهیم. آمادگی کامل برای ارائه محصول به مردم عزیز و دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور در دستور کار خود قراردادیم.

مهندس رسول افاقی هم عنوان کرد: این محصول ضد باکتری و التهاب که باعث تصفیه خون و مفید برای افراد مسن، کودکان و ورزشکاران می‌باشد در این شرایط به‌سلامتی مردم کمک شایانی خواهد کرد. در شرایط خاص کاری مدافعین حریم سلامت که شجاعانه برای نجات مردم گام برمی‌دارند شایسته بود این محصول را که گنجینه آنتی اکسیدان است را به کادر درمانی اهدا نماییم.

عشقی در پایان بابیان اینکه با توجه به اینکه برخی از افراد در این شرایط، اقدام به احتکار و گران‌فروشی و صادرات می‌کنند ، چنین اقدامی از سوی این خیرین هنرمند  قابل‌تقدیر است، اظهار کرد: لذا از بقیه هنرمندان هم درخواست می‌کنم در این راه قدم برداشته و چنین کار نیکی را گسترش دهند و کمک بزرگی به‌سلامت مردم انجام دهند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 13