اهدا ۱۰۰ تبلت به دانش آموزان بی‌بضاعت شهرستان جوین
اهدا ۱۰۰ تبلت به دانش آموزان بی‌بضاعت شهرستان جوین

شرکت پارس فولاد جوین در راستای انجام وظایف اجتماعی خود، تعداد ۱۰۰ تبلت به دانش آموزان بی‌بضاعت این شهرستان به منظور شرکت در کلاس‌های مجازی خریداری و اهدا کرد.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین مربوطه در محل سالن الغدیر شهر نقاب برگزار شد.

حسین جمشیدی فرماندار شهرستان جوین در این باره گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب شرکت پارس فولاد جوین در راستای انجام وظایف اجتماعی خود، خرید و اهدای تعداد ۱۰۰ تبلت جهت دانش آموزان بی‌بضاعت به منظور شرکت در کلاس‌های مجازی می‌باشد که این شرکت نیز درگذشت کمک‌های خوبی جهت کمک به نیازمندان در راستای قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام انجام داده است.

فرماندار جوین به موضوع جاماندگان از تحصیل پرداخت و گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده از طریق بیماری مهلک کرونا و تعطیلی آموزش حضوری، متأسفانه تعدادی از دانش‌آموزان با عناوین مختلف از تحصیل جا مانده‌اند که این امر باعث ایجاد تبعات منفی در جامعه می‌شود که مدیران مدارس با شناسایی این دانش آموزان تلاش نمایند تا ادامه تحصیل آن‌ها میسر شود چون این یک وظیفه فردی و اجتماعی ما است.

جمشیدی در پایان به موضوع بیماری کرونا پرداخت و از مدیران مدارس خواست تا با توجه به اغاز اموزش حضوری پایه‌های اول و دوم دبستان با ابلاغ دستور العمل ستاد ملی کرونا جهت شهرهای با رنگ آبی با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کمک یار قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشند چون هرگونه سهل انگاری در حوزه کرونا باعث ایجاد عواقب ناخوشایند می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم ضمن قدردانی از مدیریت مجموعه پارس فولاد جوین با اهدا لوح تقدیر از سوی فرماندار تعداد ۱۰۰تبلت اهدای این مجموعه به مدیران جهت تحویل به دانش آموزان بی‌بضاعت تحویل شد.

خبرنگار: سید حجت الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 62