اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مشهد و تجلیل از مادران شهدا
اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مشهد و تجلیل از مادران شهدا

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد در دوازدهمین رزمایش اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه و تجلیل از مادران شهدا، گفت: خیرین و نیکوکاران به‌عنوان پیشتازان و به عنوان الگوی احسان و انفاق در جامعه اسلامی ایران هستند.

به گزارش اختر شرق؛ مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد در دوازدهمین رزمایش اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه و تجلیل از مادران شهدا اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران به‌عنوان پیشتازان و به عنوان الگوی احسان و انفاق در جامعه اسلامی ایران هستند.
محمد جواد فولاد با بیان این که در سراسر کشور کسانی را داریم که در بحث دفاع از اسلام جانشان را هم فدا می‌کنند، گفت: این نوع ایمان و تقوایی که در ملت شریف ایران اسلامی وجود دارد در هیچ مللی در عالم هستی وجود ندارد.
وی با بیان این که قوانین جامعه اسلامی بر مبنای مکتب توحیدی، فاطمی، حسینی و جعفری ترسیم شده است، گفت: سرزمین جمهوری اسلامی سرزمین شهید پرور، سرزمین ایثار و فداکاری و سرزمین ولایتمداری است.
محمد جواد فولاد اظهار کرد: مادران شهدایی که امروز به عنوان اسوه و الگوی زنان عالم هستی قرار گرفتند، مادرانی که تا ۹ فرزند را تقدیم اسلام کردند، برگرفته از شناخت توحیدی و معرفت به اهل بیت عصمت و طهارت و مکتب سرخ شهادت حسینی هستند، اگر امروز اسلام وجود دارد از شهادت فرزندان فاطمه است و اگر امروز اسلام در عالم هستی می‌درخشد، به خاطر مکتب فاطمی است.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد عنوان کرد: اگر امروز نوعروسانی که در جمع حضور دارند عهد ببندند که منش و راه و روش زندگی‌شان الگوی فاطمی باشد، زندگی‌شان استمرار پیدا می‌کند و پایدار است. مکتب فاطمی با ۹ سال زندگی به همه دختران و زنان ما می‌آموزد که چگونه در مسیر خدا گام بردارند و چگونه در مسیر الی الله برای حفاظت و و حراست از دین اسلام فداکاری کنند.
وی با اشاره به این که نقشه ترسیم زندگی برگرفته از آیات کلام وحی الهی می‌باشد و آیات قرآنی گنجینه اسرار زندگی است وهمه حقوق زن و مرد در آن مشخص شده است، گفت: اگر یاد و راه خدا را در زندگی قرار دهید، بنیان زندگی و خانواده باقی خواهد ماند.
فولاد با بیان این که اگر بحث طلاق در جامعه دینی‌مان کمی رو به افزایش است، به علت شبیخون فرهنگی از سمت دشمنان است و گفت: دنیای استکبار امروز مسئول تخریب خانواده‌هاست، تهاجم فرهنگی همین است که بتواند از راه ارتباط اینترنتی و غیره، اذهان و افکار جوانان ما را دچار ظلمت کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 59