امدادرسانی به ۸ روستای دچار سیل در رشتخوار انجام شد
امدادرسانی به ۸ روستای دچار سیل در رشتخوار انجام شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر رشتخوار گفت: ۳۰ امدادگر کار امدادرسانی در هشت روستای سیل‌زده زده رشتخوار امدادرسانی کردند.

سید علی حسین زاده به خبرنگار اختر شرق گفت: روستاهای بندازبک، ملک‌آباد، محمدآباد، عباس‌آباد فرامیشان، دولت‌آباد، اندنجرد، نوق و روح آباد ازجمله روستاهای درگیر سیلاب در رشتخوار بودند که هم‌اکنون در تعدادی از این روستاها کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

رئیس مرکز جمعیت هلال‌احمر رشتخوار در رابطه با امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در مناطق مختلف رشتخوار، گفت: ۳۰ امدادگر اکار امدادرسانی در مناطق دچار سیلاب در رشتخوار را دنبال می‌کنند.

وی افزود: روستاهای بندازبک، ملک‌آباد، محمدآباد، عباس‌آباد فرامیشان، دولت‌آباد با دو خانه تخریبی، اندنجرد آسیب‌دیدگی به منازل، نوق و روح‌آباد ازجمله روستاهای درگیر با سیلاب بوده که هم‌اکنون در تعدادی از این روستاها کار امدادرسانی ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر رشتخوار همچنین از توزیع اقلام موردنیاز خانواده دچار سیل خبر داد و گفت: از روز اول وقوع سیلاب بالغ‌بر هفت خانوار اقلام موردنیاز شامل چادر، پتو و لوازم امدادی توزیع‌شده است.

حسین زاده همچنین از امدادرسانی هوایی اورژانس به دامدار دچار حادثه در پایین‌دست روستای کریم‌آباد رشتخوار خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب راه‌ها و عدم امکان امدادرسانی به دامدار دچار جمله قلبی کار امدادرسانی با کمک اورژانش هوایی ۱۱۵ گناباد در پایین‌دست روستای کریم‌آباد رشتخوار انجام و فرد بیمار به مراکز درمانی منقل شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 16