امام جمعه کدکن: کرسی های نظام اسلامی باید از چنگال فاسدان و مفسدان خارج شود
امام جمعه کدکن: کرسی های نظام اسلامی باید از چنگال فاسدان و مفسدان خارج شود

امام جمعه کدکن گفت: اقدامات قوه قضاییه که شخصی مثل طبری را محاکمه می کند و اقدامات مجلس شورای اسلامی که اعتبارنامه یکی از نمایندگان را رد کردند نشان میدهد این افراد در مبارزه با فساد جدی هستند و این مسیر مورد انتظار ما است و کرسی های نظام اسلامی باید از چنگال فاسدان و مفسدان خارج شود و اگر این مسیر ادامه پیدا کند و وضعیت معیشت مردم بهتر می شود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت ‌الاسلام حسین بوژمهرانی امام جمعه کدکن با توجه به این که نماز جمعه این هفته به دلیل ویروس کرونا تعطیل شد در فایل ضبط شده صوتی اظهار کرد: یکی از مهمترین واجبات دینی زکات است و نباید از زکات مستحبی یعنی توجه به فقرا غافل شوید.

وی با بیان اینکه خطر بیماری کرونا حقیقتاً جدی است و شوخی بردار نیست، گفت: ضروری است مسائل بهداشتی را رعایت کنیم و ازاجتماعاتی که احتمال سرایت این بیماری در آن وجود دارد پرهیز و اجتناب کنیم.

امام جمعه با اشاره به واقعه مسجد گوهرشاد و مردمی که به خاطر حمایت از مرجع تقلید خودشان به خاک و خون کشیده شدند گفت: این نشان دهنده عقب ماندگی فکری رضاخان بود و  ماهیت پهلوی‌ها خونریزی و جهالت است و مسلمانان و شیعیان پای آیین و اعتقادات خودشان تا به امروز ایستاده اند.

امام جمعه کدکن با بیان اینکه مسئولان به فکر معیشت مردم باشند، خاطر نشان کرد: گزارش های خبری مربوط به راه اندازی واحدهای تعطیل شده خوشحال کننده است

وی در پایان گفت: اقدامات قوه قضاییه که شخصی مثل طبری را محاکمه می کند و اقدامات مجلس شورای اسلامی که اعتبارنامه یکی از نمایندگان را رد کردند نشان میدهد این افراد در مبارزه با فساد جدی هستند و این مسیر مورد انتظار ما است   و کرسی های نظام اسلامی باید از چنگال فاسدان و مفسدان خارج شود و اگر این مسیر ادامه پیدا کند و وضعیت معیشت مردم بهتر می شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9