امام جمعه فیروزه: قوه قضاییه گردن محتکران خودرو را بشکند
امام جمعه فیروزه: قوه قضاییه گردن محتکران خودرو را بشکند

امام جمعه فیروزه گفت: قوه قضاییه گردن چهار نفر از محتکران خودرو را که بشکند دیگر از این غلط‌ها نمی‌کنند کسی که احتیاج دارد باید ماشین ثبت نام کند.

به گزارش اختر شرق؛ امام جمعه شهرستان فیروزه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از سران سه قوه خواست که با گرانی‌های افسار گسیخته مقابله کنند و گفت: در قضیه کرونا مقصر دولت است که راه را باز گذاشته وزارت صمت به قیمت مرغ رسیدگی کند برخی چیزها به تحریم‌ها بر می‌گردد ولی بقیه که متعلق به خودمان است اینها را چه کسانی گران می‌کنند من خودم پراید را به عنوان دستمال کاغذی می‌دانم و ماشین حساب نمی‌کنم پراید امنیت جانی ندارد قیمت یک پراید را نمی‌توانید کنترل کنید؟ قوه قضاییه گردن چهار نفر از محتکران خودرو را که بشکند دیگر از این غلط‌ها نمی‌کنند کسی که احتیاج دارد باید ماشین ثبت نام کند.

وی در روشنگری علیه آمریکا گفت: آمریکا هر سلاحی که داشت برای ایران و کشورهای دیگر استفاده کرد آن چیزی که ایران می‌خواست به‌دست بیاورد در برجام ازش گرفتند آن هم به بهانه‌های مختلف در مورد مذاکره مجدد باید زرنگ شد غلط می‌کنید شما مذاکره کنید برجام دیگر تمام شد.

امام جمعه فیروزه عنوان کرد: اگر صنعت راه بیفتد از لحاظ صادرات و واردات جز بهترین‌ها خواهیم بود یک معدن فیروزه در شهرستان ما وجود دارد ولی کشورهای دیگر دارند استفاده‌اش را می‌برند.

وی در تبیین حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا از ابتدای تأسیس تا کنون همیشه با بشریت درگیر بوده امروز در آمریکا فرق زیادی بین نژادها گذاشته می‌شود متأسفانه این نفهمان و ابلهانی که از آمریکا حمایت می‌کنند و می گویند اگر ارتباط برقرار نکنیم چنین و چنان می‌شود اینها به جز ابلهان چیز دیگری نیستند.

امام جمعه فیروزه با بیان اینکه اگر تقوای الهی پیشه کنید حق خدا بر شما خواهد بود که نعمت‌هایش را ارزانی دارد نعمت معنوی بالاتر از نعمت مادی است، تصریح کرد: این عالم کرامت را در چند رده دسته بندی کرد: ۱- کرامت ذاتی مانند خلقت انسان و نعمت حیاتی که به وی داده شده است ۲- خدا در کرامت اکتسابی انسان را در نیکوترین اعتدال آفریده است ۳- کرامت و برتری انسان بر سایر مخلوقات است کسی که رزق حرام قاطی رزق حلال می‌کند این کرامت نیست انسان نسبت به بندگی سایر موجودات برتری خاص گرفته ۴- تسخیر کردن موجودات دیگر در مقابل انسان همه آنچه که در زمین و آسمان است خداوند در تسخیر انسان قرار داده ۵- اعطای مقام خلیفه الهی به بشر در قدیم ائمه اطهار و امروز علمای اسلام و مراجع تقلید خلیفه الله روی زمین هستند.

وی همچنین ملاک‌های کرامت اکتسابی را در سه دسته عنوان کرد و گفت: اولاً، عمل انسان صالحات است یا سیئات، دوما ایمان و دیگری تقوا که این سه نکته می‌تواند انسان را به اوج برساند و به جای برساند که خدا می‌گوید مثل انسان موجود دیگری نیافریدیم اگر انسان ایمان عمل صالح و تقوا داشته باشد در بین همه انسان‌ها محبوب خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6