امام جمعه صالح آباد: وضعیت مواد مخدر در شهرستان ما بسیار بد است
امام جمعه صالح آباد: وضعیت مواد مخدر در شهرستان ما بسیار بد است

امام جمعه صالح آباد گفت: وضعیت مواد مخدر در شهرستان ما بسیار بد است و عده‌ای از رافت اسلامی سوء استفاده می کنند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد ساجدیان درباره مکارم اخلاق و اخلاق پسندیده و نیکو گفت: اخلاقی که در بین مردم به عنوان محاسن اخلاق شناخته می شود آن چیزهایی است که شرع مقدس اسلام به ما دستور داده اما مکارم و معالی اخلاق بسی بالاتر از این هاست و آن دسته از سجایای اخلاقی است که ضمن دستور شرع با هوای نفس انسان هم مخالفت داشته باشد.

امام جمعه صالح آباد گفت: یکی از مسائلی که باعث می‌شود خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل شود همین است که روی عقده های درونی مان خدمتمان را برنامه‌ریزی می‌کنیم باید نسبت به دشمن خود انصاف داشته باشیم اگر کسی نسبت به تو ظلم روا داشت باید او را ببخشی این که اگر کسی کار بدی انجام داد به مثل او رفتار کنیم مطابق با عدل است و ظلم نیست اما عفو بالاتر از عدل است اما کسی که جامعه را به فساد کشیده گذشت در مورد او مجاز نیست.

وی گفت: کسانی که در زمینه مواد مخدر پرونده‌های سنگین دارند در مورد آنها گذشت معنا ندارد موضوع مواد مخدر شهرستان ما بسیار وضعیت بدی دارد و عده‌ای از رافت اسلامی سوء استفاده نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین ساجدیان درباره جنایات آمریکا اظهار کرد: گوشه ای از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی مربوط به آمریکا جنایتکار است که از روز اول با خونریزی شکل گرفت در هر ۲۸ دقیقه یک سیاهپوست در آمریکا به قتل می‌رسد باید سردمداران ما هوشیار باشند که مبادا عملکردشان طوری باشد که دشمنان ما از آنها تعریف کنند.

امام جمعه صالح آباد از خدمات ارزشمند قوه قضاییه تشکر کرد و خاطرنشان کرد: این قوه با قدرت و اقتدار بیشتر در انجام وظایف خودش تلاش کند تا همینطور که بارقه امیدی در دل مردم و مستضعفان ایجاد شده و امیدوار به اجرای عدالت در جامعه و کوتاه شدن دست سوداگران و آنهایی که به مال و نوامیس مردم دست دراز می‌کنند را کوتاه کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9