امام جمعه شهر بار: مسئولی که در جایگاه خود تخلف می‌کند نظام را تضعیف کرده است
امام جمعه شهر بار: مسئولی که در جایگاه خود تخلف می‌کند نظام را تضعیف کرده است

امام جمعه شهر بار گفت: وقتی مسئولی در جایگاه خود تخلفی انجام می‌دهد نظام را تضعیف کرده و با کسی که نظام را تضعیف می‌کند، برخورد خواهیم کرد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام الهی‌پور با اشاره به پرداخت وام‌ها و پاداش‌های نجومی به عده‌ای خاص در شهرداری نیشابور گفت: این پاداش با ورود دستگاه‌های بازرسی تخلف محسوب شد و مبلغی به حساب بیت المال بازگشت و امیدوارم با پیگیری دستگاهاه‌های نظارتی و بازرسی استان مابقی مبالغ پرداختی به افراد خاص نیز به حساب بیت المال باز گردد.

حجت الاسلام الهی‌پور با بیان این که یکی از سنت‌های خدا امتحان و ازمایش الهی است گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرار داریم و به زودی فضای انتخاباتی هم شکل خواهد گرفت و ما در آستانه یک ازمایش الهی قرار گرفته ایم.

وی ادامه داد: با رفتن رئیس جمهور امریکا و آمدن جو بایدن چیزی عوض نخواهد شد. این‌ها سیاستشان در دشمنی با جمهوری اسلامی یکسان است. فقط مدل دشمنی فرق دارد.

وی افزود: تصمیم دارند یکسری امتیازات ناچیز را به صورت قطره چکانی تا قبل انتخابات ریاست جمهوری به ایران بدهند. دولتمردان و مجلسی‌های انقلابی و قوه قضایه توجه به این نکته داشته باشند نه برجام برای ما مهم است و نه مذاکره با دشمن سرسختی مثل امریکا، آنچه که مهم است و خط قرمز و مطالبه ماست این است که تمام تحریم‌ها در کوتاه مدت لغو شود و هیچ مانع رد و بدل پول، کالا و مسائل بانکی در میان نباشد و دروبرنامه بلند مدت میبایست سیاست دولت فعلی و دولت بعدی، خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه با تکیه به توان داخلی کشور باشد.

امام جمعه شهر بار همچنین از نمایندگان انقلابی که با روحیه جهادی مخصوصا در شهرستان در جهت رفع مشکلات محرومین تلاش می‌کنند تقدیر کرد و گفت: از عموم نمایندگان انقلابی این دوره که بودجه ۱۴۰۰ را به دقت مورد بررسی قرار دادند نیز تقدیر می‌شود و دولت هم امیدواریم همراه و همگام باشد تا اموال مردم تحت عنوان حقوق‌های نجومی به افراد خاصی پرداخت نشود.

حجت الاسلام الهی‌پور همچنین ضمن تقدیر از همراهی خوب فرماندار در رفع مشکلات شهر بار و بدنه دولت در شهرستان در رسیدگی به امور مردم، خاطرنشان کرد: میز خدمت هر هفته نیم ساعت قبل از خطبه‌های نماز جمعه در شهر بار برگزار می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 192