امام جمعه سرخس: غرب به موازات تحریم در جنگ رسانه ای خود تحریف تاریخ را هم در دستور کار قرارداده است
امام جمعه سرخس: غرب به موازات تحریم در جنگ رسانه ای خود تحریف تاریخ را هم در دستور کار قرارداده است

امام جمعه سرخس در خطبه های این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که غرب به موازات تحریم در جنگ رسانه ای خود عملیات تحریف وقایع تاریخی را در دستور کار قرار داده، گفت: آنها عامل پیروزی انقلاب اسلامی را که مردم واسلام بوده را نفی وبا طرح این موضوع که شاه از چشم آمریکا افتاده بود عنوان می کند.

به گزارش اختر شرق؛ امام جمعه سرخس در خطبه های این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که غرب به موازات تحریم در جنگ رسانه ای خود عملیات تحریف وقایع تاریخی را در دستور کار قرار داده گفت: آنها عامل پیروزی انقلاب اسلامی را که مردم واسلام بوده را نفی وبا طرح این موضوع که شاه از چشم آمریکا افتاده بود عنوان می کند.

وی ادامه داد: همچنین چهره منافقینی که این همه جنایت کردند را به شکلی ودر غالب موج رسانه ای خود جای ظالم ومظلوم را عوض کرده وبه خورد مردم می دهند.

حجت الاسلام محمد بختیاری انفجار بندر بیروت را مشکوک عنوان کرد وگفت: این موضوع باید از سوی قوه قضاییه لبنان به جد رسیدگی شود دستگاه‌های صهیونیستی و ایادی آنها مشکوک این اتفاق هستند واز آنجا که بندر بیروت در مدیریت حزب المستقبل است وزیر نفوذ عربستان می باشد باید پاسخ گو باشد، می بینیم که غرب از این آب گل آلود می خواهد ماهی بگیرد.

وی در ادامه با تبریک روز خبرنگار به فعالان رسانه ای شهرستان توصیه کرد: همانطور که عرض شد غرب در تمامی ابعاد در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته و درحرکتی جدید (تحریف وقایع ) را هر روز به شکلی در امپریالیسم رسانه ای خود انتشار می دهد بر شما خبرنگاران است که بعنوان خط مقدم جبهه رسانه ای انقلابی و بصورت کلیدی بصیرت را در بین مردم ترویج و جامعه را آگاه کنید.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 2