امام جمعه سرخس: دشمن امروز با رسانه‌ها و فضای مجازی سلطه فرهنگی بر جهان دارد
امام جمعه سرخس: دشمن امروز با رسانه‌ها و فضای مجازی سلطه فرهنگی بر جهان دارد

امام جمعه سرخس گفت: استکبار جهانی با قدرت فضای مجازی و رسانه‌های تحت سلطه خود بر جهان دست درازی می‌کند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام محمد بختیاری خطیب جمعه شهرستان سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه استکبار جهانی با قدرت فضای مجازی و رسانه‌های تحت سلطه خود بر جهان دست درازی می‌کند، گفت: انتخابات اخیر آمریکا در کشوری که خود را مهد تمدن غرب می‌داند یک زلزله سیاسی واجتماعی را بوجود آورد.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: رسانه‌های فریبکار غرب تا قبل از این انتخابات آمریکا را در ذهن برخی مردم دنیا مدینه فاضله نشان می‌دادند اما امروز مردم پی به وجود چهره بزک شده آمریکا بردند.

وی با اشاره به پول‌شویی و پول‌پاشی و زیر پا گذاشتن اخلاق در مناظرات دو نامزد انتخابات آمریکا، خاطرنشان کرد: این حماقت است که بعد از این انتخابات و جنجال‌های اخیر این کشور که زمینه‌های فروپاشی آمریکا را نشان می‌دهد کسی ازمذاکره حرف بزند.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به وحدت خوبی که در بین مسئولان شهرستان سرخس وجود دارد، تصریح کرد: نابسامانی‌هایی درسرخس در بخش‌های اشتغال، جاده، گاز و آب داریم، که امید واریم با همراهی مردم و شرکت‌های گاز، نفت و… در راستای مسئولیت‌های اجتماعی روز به روز شهروندان شاهد توسعه شهرستان باشند.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 11