امام جمعه رشتخوار: کنار گذر شهر رشتخوار آسفالت شود
امام جمعه رشتخوار: کنار گذر شهر رشتخوار آسفالت شود

امام جمعه شهرستان رشتخوار خواستار توجه دولت، نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس برای آسفالت و حل مشکلات دیرینه ساکنین محدوده کمربندی شهر رشتخوار شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی طالب علیه السلام رشتخوار با بیان اینکه سال هاست با تردد هزاران خودرو سنگین بار سنگ معدن از کنار گذر بدون آسفالت شهر رشتخوار مشکلاتی برای اهالی و ساکنین حومه شهر رشتخوار رقم زده، مسئولان باید فکری برای این مشکل طولانی مردم بردارند.

وی ادامه داد: نماینده مردمی شهرستان برای این مشکل باید چاره‌ای بیندیشند، چراکه وجود گردوخاک، سروصدا و مشکلات پیش‌آمده در این محدوده چند سالی است که باعث گلایه و آزار و اذیت ساکنان محدوده کمربندی شهر شده است.

امام جمعه رشتخوار با گرامیداشت هفته معلم، اظهار کرد: معلمی شغل انبیا است، معلمان عزیز باید ادامه‌دهنده راه شهید مطهری باشند، شهید مطهری جزو کسانی است که با غرب و شرق و با کسانی که با دین در حال مبارزه بودن مبارزه کرد، معلمان عزیز ما باید از شهید مطهری الگو بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین جهانشیری اظهار کرد: معلم ما باید هم اهل درس و هم اهل تقوا باشد، فرزندان مردم امانت‌هایی هستند در دست معلم، معلم باید امانت‌دار خوبی باشد.

امام‌جمعه رشتخوار با گرامیداشت هفته کار و کارگر و تبریک این هفته نیز اذعان کرد: مسئولان باید فکری به حال کار و کارگران در سطح شهرستان انجام دهم، تا مشکلات اشتغال در سطح شهرستان به‌خوبی حل‌وفصل و مشکل بیکاری جوانان مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین جهانشیری با اشاره به انتخابات پیش رو و حساسیت انتخابات ۱۴۰۰، تصریح کرد: انتخابات ۱۴۰۰ بسیار مهم است و باید با دقت و بصیرت کافی توسط مردم بصیر ما دنبال شود، انتخابات هم یک واجب شرعی و هم یک واجب عینی است، هر شخصی باید در سرنوشت خود مشارکت کنند، امروز به‌اندازه کافی ما دشمن‌داریم، امروز به‌اندازه کافی منافق در داخل کشور داریم، باید مردم کاری کنند و اجازه ندهند دشمن به هدف خود برسد و با انتخاب صحیح و آگاهانه موقعیت حضور دولت جوان انقلابی را انشالله فراهم کنند.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در رابطه با روند مذاکرات وین، مطرح کرد: اسرائیل با توجه به درگیری ایران با مذاکرات با خود فکر می‌کند به دلیل درگیری ایران با مسائل مذاکرات می‌تواند هر ضربه‌ای را به کشور ما وارد کنند، اما ما این را اعلام می‌کنیم که ایران اسلامی به مردم ما همواره بصیر و بیدار هستند و در مقابله با هر اقدام خصمانه پاسخ کوبنده خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین جهانشیری با تأکید بر قدرت جبهه مقاومت در تقابل با دشمن، خاطرنشان کرد: دشمنان جبهه مقاومت هفته گذشته هفته داغی را پشت سر گذاشتند، اسرائیل پاسخ و توان موشکی معمولی مقاومت را حتی نداشت، وقتی بررسی می‌کنیم سه موشک که در پایگاه‌های نظامی آمریکا اصابت می‌کند و نمی‌تواند آن‌ها را شناسایی کنند، کاروان‌های نظامی آمریکایی وقتی حرکت می‌کنند جبهه مقاومت با آن‌ها ضربات مهلکی را وارد می‌کنند این نشان از قدرت جبهه مقاومت دارد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 6