امام جمعه رشتخوار: تلاش مسئولان در رشتخوار رفع مشکلات معیشت و اشتغال جوانان است
امام جمعه رشتخوار: تلاش مسئولان در رشتخوار رفع مشکلات معیشت و اشتغال جوانان است

امام جمعه رشتخوار با تاکید بر اینکه تلاش مسئولان در رشتخوار همواره رفع مشکلات معیشت و اشتغال جوانان است، گفت: ما امروز شرمنده جوانان در شهرستان رشتخوار هستیم که نمی‌توانیم زمینه اشتغال را برای آن‌ها فراهم کنیم، اما ما و همه مسئولین، و مسئولان انقلابی شهرستان در تلاش هستیم که مسئله تولید و اشتغال جوانان به قدرت و کار و تلاش جهادی دنبال و در نظر گرفته شود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام جهانشیری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اظهار کرد: قدرت خرید مردم در دهه ۹۰ نسبت به دهه‌های قبل به یک سوم کاهش پیدا کرد و طبق اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در صورت تحقق رشد اقتصادی حداقل شش سال زمان نیاز است که این مسائل و مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه با ورود دولت انقلابی در حوزه اقتصاد در حوزه تحریم‌ها و… امروز دشمن تسلیم ایران شده است، گفت: امروز بحث پیمان شانگهای باعث امیدواری شده است که در واقع باعث رونق تولید و معیشت مردم مورد توجه قرار می‌گیرد.

امام جمعه رشتخوار در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید امروز بسیار به اشتغال و تولید توجه کنند که این گرفتاری‌ها و وضعیت معیشتی مردم از وضعیت کنونی خارج شود.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 9