امام جمعه رشتخوار: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر (ص) نشان ضعف دنیای استکبار است
امام جمعه رشتخوار: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر (ص) نشان ضعف دنیای استکبار است

امام جمعه رشتخوار در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام، گفت: این اقدام جسارت بار نشان ضعف دشمنان اسلام و به منظور شکست‌های پی در پی دنیای استکبار است، که هرز چندگاهی توسط آنان دنبال می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی و کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با تسلیت ایام ماه محرم در رابطه با هتاکی اخیر روزنامه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام، با محکوم کردن این اقدام، گفت: این اقدام جسارت بار نشان ضعف دشمنان اسلام و به منظور شکست‌های پی در پی دنیای استکبار است، که هرز چندگاهی توسط آنان دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه پاسخگویی به هتاکی روزنامه فرانسوی بر عهده همه آزادی خواهان است، عنوان کرد: امروز وظیفه همه ما محافظت از اسلام، انقلاب و گسترش آن‌ها است.

حجت الاسلام جهانشیری در رابطه با بحث آلمان شهدای شهر رشتخوار، نیز گفت: بحث شهدا و یادمان شهدا در شهرستان رشتخوار مظلوم واقع شده است، با وجود تلاش‌های مسئولان در بحث یادمان شهدا هنوز این موضوع مهم به جایگاه واقعی خود در این شهرستان نرسیده است.

امام جمعه رشتخوار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با بحث رسانه و فضای مجازی با اشاره به حساسیت‌های این فضا، گفت: حدود ۹ سال است که مقام معظم رهبری در رابطه با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات درخواست رسیدگی به این حوزه را دارند، باید امروز برنامه ریزی طوری انجام شود، که کشور از نعمت اینترنت ملی بهره‌مند گردد.

فرماندار رشتخوار نیز در این جلسه گفت: وقتی یک کشور اسلامی اعلام حمایت از قده چرکی رژیم صهیونیستی را می‌کند، برخی از دشمنان اسلام این موقعیت پیش آمده سو استفاده می‌کنند، و با آن موضوعات به دنبال عادی‌سازی رژیم غاصب صهیونیستی است.

خالقداد عرب در ادامه همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس، گفت: ما امروز هرچه داریم از شهدای عزیز داریم، امروز اگر اقتدار داریم و جمهوری اسلامی ایران داری آبرو است، به برکت خون پاک شهداست، امروز جمهوری اسلامی ایران با گذشت ۴۰ سال به برکت خون شهدا روز به روز بر اقتدارش افزوده می‌شود.

عرب با تاکید بر برگزاری جلسات مختلف در جهت مرتفع شدن مشکل اجرای یادمان شهدای شهر رشتخوار، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت‌های صورت گرفته خیرین به زودی شاهد اتمام و اجرای طرح یادمان شهدا در شهر رشتخوار باشیم.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Views: 11