امام جمعه خواف: کشاورزی با تعرفه دولتی چگونه کشاورز می‌تواند تولید کننده باشد
امام جمعه خواف: کشاورزی با تعرفه دولتی چگونه کشاورز می‌تواند تولید کننده باشد

امام جمعه خواف گفت: با توجه به قیمت بالای سم، کود وعدم حمایت دولت در تأمین ابزار آلات کشاورزی با تعرفه دولتی چگونه کشاورز می‌تواند تولید کننده باشد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام والمسلمین برزگرنژاد امام جمعه خواف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در شهرستان خواف با بیان اینکه دست دلالان بی‌دین باید قطع شود، این مافیای پلید که مادر تمام مشکلات و گرانی هاست عامل متضرر شدن تولید کننده و مصرف کننده است، عنوان کرد: اینکه می‌گویند به هر قیمتی به توافق باید برسیم اشتباه و خلاف نظر مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزگرنژاد با بیان اینکه کره جنوبی پس از ۵۴ سال که هرگونه ظلمی به کشور ما کرد به دستور آمریکا دست از پا درازتر آمده است، اظهار کرد: بایدن قصد دارد از کره جنوبی به عنوان اهرم فشار برای مذاکرات استفاده کند.

وی افزود: آمریکا از طرفی چشم به آژانس انرژی اتمی دوخته و آن‌ها را برای رسیدن به اهدافشان وارد عمل کرده است.

امام جمعه خواف بیان کرد: سومین اهرم فشار آمریکا برای تحمیل مذاکرات اقدامات خرابکارانه آن‌ها در سایت هسته‌ای نطنز بود که تا امروز سه مرتبه اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزگرنژاد با بیان این مطلب که حال سوال اینجاست که تیم مذاکره کننده در وین با توجه به اتفاق اخیری که در نطنز افتاد آیا رهیافتی برای ادامه مذاکره می‌یابند، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مذاکرات به هیچ عنوان نباید فرسایشی شود و امیدواریم که دولتمردان حواسشان را جمع کنند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Views: 89