امام جمعه خلیل آباد: مسئولیت دستگاه قضا در تقویت اعتماد سازی یک مسئولیت بسیار سنگینی است
امام جمعه خلیل آباد: مسئولیت دستگاه قضا در تقویت اعتماد سازی یک مسئولیت بسیار سنگینی است

امام جمعه خلیل آباد گفت: نفوذی‌های اقتصادی با گرانی‌های مصنوعی و نابسامانی‌های بازار درصدد تقویت نارضایتی عمومی هستند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام الهی امام جمعه خلیل آباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: اصلاحات خوبی از درون در دستگاه قضا در حال اتفاق افتادن است و نشانه عزم جدی مسئولان بر اجرای صحیح مسئولیت‌ها است، اقدامات تحولی و اصلاح گرانی آقای رئیسی از ابتدای ریاست قوه قضاییه امیدهای زیادی را در دل‌ها و افکار عمومی و نخبگانی زنده کرده است.

وی ادامه داد: ما در ترشیز بزرگ بیش از ۱۲۰۰ موقوفه از دوران رژیم ستم‌شاهی داریم که بسیاری از این موقوفات فروخته شده یا بین ورثه و افراد تقسیم شده و کسی نبوده که رسیدگی کند و اینها را احیا کند ضمن اینکه سازمان محترم اوقاف و امور خیریه ورود پیدا کرده دستگاه قضایی پشتوانه خوبی برای احیای موقوفات شده است.

یب جمعه خلیل آباد گفت: با برنامه ریزی‌های غلطی که در گذشته بوده زندگی مردم دچار آسیب‌هایی شده از جمله ناهماهنگی بین شهرداری‌ها و ادارات که سبب شده بود بیشتر مردم آسایش نداشته باشند.

وی گفت: شفافیت سازی انتصاب‌های قوه قضاییه قابل توجه است بیش از ۲۰ سال بود که با هماهنگی خزانه داری کل بانک مرکزی اصل پول‌هایی که وارد دستگاه قضا می‌شد سپرده گذاری می‌شد و بعد برمی‌گشت و قوه قضاییه در این دستگاه هزینه می‌کرد و به بیش از ۶۰ حساب رسیده بود آیت الله رئیسی دستور داد به پنج حساب رساندند مسئولیت دستگاه قضا در تقویت اعتماد سازی یک مسئولیت بسیار سنگینی است دستگاه قضا باید تلاش کنند برای دفاع از حقوق مردم انقلابی ایران در مواجهه با دشمنان این نظام و استکبار باید فعال باشند.

امام جمعه خلیل آباد در انتقاد از گرانی گفت: در هفته‌های اخیر شاهد وضعیت نابسامان بازار هستیم هیچ معیاری برای گرانی‌ها وجود ندارد در یک هفته یک پراید ۳۰ میلیونی قیمتش بالا می‌رود این هم مربوط به تحریم آمریکا است؟ عدم وجود یک نظارت هوشمند فعال و کارآمد و مستمر در دستگاه‌های مختلف باعث سوء استفاده فرصت‌طلبان شده است نبود هماهنگی بین وزارت صمت و جهاد کشاورزی است که همیشه موجب اختلاف در بازار کالاهای کشاورزی و دامداری و امثال آن شده است نفوذی‌های اقتصادی در جایگاه مهم با گرانی‌های مصنوعی و نابسامانی‌های بازار درصدد تقویت نارضایتی عمومی هستند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 8