امام جمعه خلیل‌آباد: حجاب و عفاف در وصیت نامه های شهدا نیز حائز اهمیت است
امام جمعه خلیل‌آباد: حجاب و عفاف در وصیت نامه های شهدا نیز حائز اهمیت است

امام جمعه خلیل آباد گفت: حجاب و عفاف در وصیت نامه های شهدا نیز حائز اهمیت است که در این خصوص فرازهای زیادی وجود دارد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت ‌الاسلام علی ناهیدی امام جمعه خلیل‌آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز کشتار مردم مشهد در مسجد گوهرشاد به دستور رضاخان اظهار کرد: بدحجابی عوامل و زمینه های مختلفی دارد و می‌توان از عوامل آن غرب زدگی، جلب توجه دیگران،  ضعف حیا، مد گرایی کورکورانه، تبلیغات خارجی، ضعف غیرت دینی و برداشت غلط و سوء استفاده از مسئله آزادی و حقوق زن ها را عنوان کرد.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف در وصیت نامه های شهدا نیز حائز اهمیت است که در این خصوص فرازهای زیادی وجود دارد، تصریح کرد: بدحجابی یک فقر فرهنگی و بیماری است و هر چه لجاجت کنیم و بد حجاب باشیم مطمئناً در داخل قبر با حجاب خواهیم شد.

ناهیدی همچنین ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی، عنوان کرد: بهزیستی خلیل آباد در حوزه توانبخشی و اجتماعی و سبد کالا زحمات زیادی کشیده اند و باید از زحمات آنها تشکر کرد و از همه افراد یا دستگاه های دولتی و غیر دولتی که بهزیستی را همراهی کردند باید تقدیر و تشکر کرد.

خطیب جمعه خلیل آباد با اشاره به اینکه کمک های بلاعوض، تسهیلات اشتغال، مسکن، ودیعه و… توسط بهزیستی انجام می شود، بیان کرد: ۱۸۴ میلیون تومان در قالب یارانه به مرکز آبشار عاطفه ها پرداخت و ۸۰۰ سبدکالای طرح مومنانه توسط بهزیستی توزیع شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4