امام جمعه تایباد: رحلت جانکاه امام خمینی (ره) مستکبرین را خوشحال کرد
امام جمعه تایباد: رحلت جانکاه امام خمینی (ره) مستکبرین را خوشحال کرد

امام جمعه تایباد گفت: با بنیان گذاشتن جمهوری اسلامی ایران به وسیله امام خمینی(ره)، کشور ما توانست در عرصه های علمی، صنعتی و فناوری پیشرفت هایی به دست آورد؛ این بزرگترین خدمتی است که امام راحل به بشریت کرد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌ الاسلام والمسلمین حسین ملکی، امام جمعه تایباد، در جمع حضار مراسم ارتحال امام در ناحیه مقاومت سپاه گفت: رحلت جانکاه امام خمینی (ره) مستکبرین را خوشحال کرد که دیگر انقلاب اسلامی رهبری ندارد؛ اما با انتخاب رهبری فرزانه و با همان خصایص امام راحل (ره) انقلاب اسلامی حتی یک روز بدون رهبر نماند.

وی با بیان اینکه نگرش و تفکر انسان به جهان دو نوع است که باعث ایجاد جبهه حق و باطل شده افزود: نگاه انسان به دنیا به عنوان محلی برای گذر، آدمی را هوشیار، عابد، فداکار، مجاهد و مقاوم می سازد که این جبهه مظلومین یا حق را به وجود می‌آورد.

امام جمعه تایباد در خصوص نوع دوم نگرش انسان به جهان ادامه داد: برخی به جهان نگاه غایی و نهایی دارند که جهان به کانون درگیری نزاع و استکباری تبدیل شده است و همچنین مستکبرین و جهان خواران در این جبهه یعنی جبهه باطل قرار دارند.

حجت الاسلام ملکی در پایان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی که به وسیله مقام معظم رهبری اداره می‌شود به عنوان یک قدرت تاثیرگذار در جوامع بین المللی در آمده است.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 5