امام جمعه باخرز: لزوم برخورد جدی قوه قضائیه با برهم زنندگان نظم اقتصادی و مسئولان سهل‌انگار
امام جمعه باخرز: لزوم برخورد جدی قوه قضائیه با برهم زنندگان نظم اقتصادی و مسئولان سهل‌انگار

امام‌جمعه باخرز بر لزوم برخورد جدی قوه قضائیه به‌عنوان مدعی‌العموم با برهم زنندگان نظم اقتصادی و مسئولان سهل‌انگار تأکید و از مجلس تازه‌نفس انقلابی نیز خواستند برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات و مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین زاهدی امام‌جمعه شهرستان باخرز در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن توصیه حاضرین به تقوای الهی و نظم در امور، به بیان نکاتی در خصوص موضوع مهم انصاف که از آن به سیدالاعمال تعبیر شده است پرداختند.

ایشان انصاف را رفتار مناسبِ با قسط و عدل تعریف نمودند و با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که فرمودند: «بالاترین ثواب‌ها از آنِ انصاف است»، بر لزوم رعایت انصاف در افکار، گفتار و رفتار تأکید نمودند.

خطیب جمعه باخرز در خطبه دوم با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ایشان را مرد مبارزه، علم و تشکیلات خواندند و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» عنوان کرد: امروز هم در تمام عالم این‌چنین تشکیلاتی لازم است که همه آزادیخواهان عالم برای مبارزه با استکبار در آن گرد هم‌آیند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زاهدی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص افول آمریکا خاطرنشان کرد: ای آمریکای جنایتکار ما با عملکرد انقلابی‌مان روزی را نشان خواهیم داد که آمریکا به نابودی کشیده شده و آن روز را جامعه اسلامی جشن خواهد گرفت انشاء الله.

امام‌جمعه باخرز در پایان با انتقاد شدید از موج لجام‌گسیخته گرانی و تورم و نفوذ مافیای اقتصادی از مسئولان دولتی خواستند در یک سال پایانی حواسشان باشد تا این مسئله در اذهان مردم به رهاشدگی و عدم مدیریت تعبیر نشود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زاهدی بر لزوم برخورد جدی قوه قضائیه به‌عنوان مدعی‌العموم با برهم زنندگان نظم اقتصادی و مسئولان سهل‌انگار تأکید و از مجلس تازه‌نفس انقلابی نیز خواستند برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات و مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 4