امام‌جمعه مه ولات: با نظارت کارآمد، شفاف و قاطع جلو سو مدیریت را بگیرید
امام‌جمعه مه ولات: با نظارت کارآمد، شفاف و قاطع جلو سو مدیریت را بگیرید

امام‌جمعه مه ولات گفت: نگرانی ما از مشکلات در حوزه سیاست داخلی و تورم افسارگسیخته است، انگار کشور به حال خود رهاشده است، از مسئولان می‌خواهیم مشکلات را به تحریم‌ها حواله ندهند و با نظارت کارآمد، شفاف و قاطع جلو سو مدیریت‌ها را بگیرند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی امام‌جمعه مه ولات در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان مه ولات اظهار کرد: انسان باتقوا فردی است که در دنیا از خود مراقبت می‌کند که به گناه، حرام، ظلم و حق‌الله و حق‌الناس آلوده نشود.

وی ادامه داد: در حکومت‌های دینی و الهی که نقطه مقابل حکومت‌های طاغوتی است، وقتی افراد به قدرت می‌رسند خود را گم نمی‌کنند و از موضع تواضع با مردم سخن می‌گویند‌.

حجت‌الاسلام اسلامی افزود: در روزگار ما افراد برای رسیدن به قدرت سر و دست می‌شکنند و ای‌کاش به همین کار بسنده می‌کردند و ببینید که برای رسیدن به قدرت چه دروغ‌هایی نمی‌گویند و چه تهمت‌هایی نمی‌زنند و پول‌های حرام خرج می‌کنند که این برخلاف سیره اولیای خدا است.

امام‌جمعه مه ولات با اشاره به روایت امام صادق (ع) اظهار کرد: آن‌کسی که بداند که صلاحیت مسئولیت و ریاست را ندارد و فرد لایق‌تری برای ریاست وجود دارد، اگر به سمت ریاست برود ملعون است.

نماینده ولی‌فقیه در مه ولات در خطبه دوم نماز جمعه با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، اظهار کرد: از اداره جهاد کشاورزی درخواست می‌کنم با توجه به مشکلاتی که حوادث اخیر (سیل و تگرگ) برای مردم شهرستان ایجاد کرد، بودجه بیشتری برای جبران خسارت کشاورزان عزیز و زحمتکش جذب کرده و نظارت بیشتری بر بازار فروش محصولات کشاورزی داشته باشند.

امام‌جمعه مه ولات با انتقاد از عمل بعضی از افراد و رسانه‌ها که به دنبال رؤیایی نشان دادن کشور آمریکا هستند، افزود: حوادث اخیر چهره اصلی آمریکا را که همان آشوب، قتل و غارت بود به جهان نشان داد و همان‌طور که رهبری فرمودند: دوران افول قدرت آمریکا شروع‌شده و به‌زودی زوال و نابودی آمریکا و اسرائیل محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام اسلامی در ادامه بابیان اینکه نگرانی ما در کشور مربوط به ناکارآمدی در سیاست‌های داخلی و تورم افسارگسیخته است، افزود: انگار کشور به حال خود رهاشده است و از مسئولان درخواست می‌کنم مشکلات را به تحریم‌ها حواله ندهند و با نظارت کارآمد، شفاف و قاطع جلو سو مدیریت را گرفته و برخورد با دانه‌درشت‌ها همچنان ادامه‌دار باشد و با نظارت بیشتر دیگر شاهد حضور سلطان‌های نامبارک ازجمله سلطان خودرو، مسکن و از قبیل نباشیم.

امام‌جمعه مه ولات در پایان با تأکید بر اینکه ولیمه دادن در مجالس ترحیم کار بسیار غلط و سنت باطلی است و باید از انجام آن دوری‌کنیم، خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر شاهد این هستیم که مجوز برگزاری مجالس عروسی با رعایت نکات بهداشتی صادرشده است و از مسئولان می‌خواهم مجوز برگزاری مجالس ترحیم را هم صادر کنند چراکه این موضوع که جلسات عروسی برگزار شود و جلسات ترحیم ممنوع باشد باهم تعارض دارد و از اصحاب رسانه می‌خواهم این مطالبه را پیگیری نمایند.

خبرنگار: مهدی محدثی

image_printچاپ مطلب

Visits: 5