امام‌جمعه فتح‌آباد: همه دستگاه‌ها و قوا باید از قوه قضائیه حمایت کنند
امام‌جمعه فتح‌آباد: همه دستگاه‌ها و قوا باید از قوه قضائیه حمایت کنند

امام‌جمعه فتح‌آباد گفت: حضرت آقا فرمودند قوه قضائیه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند باوجود دستگاه قضایی می‌تواند حق خود را بگیرد و مظلومیت خود را اثبات نماید و همه دستگاه‌ها و قوا هم باید از قوه قضائیه حمایت کنند و این‌طور نباشد که دستگاه قضایی بخواهد کار انقلابی انجام دهد و قوای دیگر سنگ‌اندازی نماید؛ همه بایستی کمک‌حال قوه قضائیه باشد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجب قربانی امام‌جمعه فتح‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند قوه قضائیه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند باوجود دستگاه قضایی می‌تواند حق خود را بگیرد و مظلومیت خود را اثبات نماید و همه دستگاه‌ها و قوا هم باید از قوه قضائیه حمایت کنند و این‌طور نباشد که دستگاه قضایی بخواهد کار انقلابی انجام دهد و قوای دیگر سنگ‌اندازی نماید؛ همه بایستی کمک‌حال قوه قضائیه باشد.

وی بیان کرد: این‌که قوه قضائیه پاک‌سازی را ابتدا از مدیران ارشد خود شروع کرده، کاری ستودنی است و از دستگاه قضا و رئیس قضا تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانی بابیان این مطلب که افول امریکا مسئله ایست که بارها مقام رهبری در بیاناتشان به آن اشاره فرمودند، تصریح کرد: امروز ما شاهد افول امریکا هستیم؛ ۵۰ ایالت امریکا درگیر اعتراضات و بی‌عدالتی نظام حاکم هستند و برخی از شهرها اعلام خودمختاری داشته و قدرت امریکا رو به افول است و انشالله ما شاهد امریکای متفرق خواهیم بود و دیگر ایالات‌متحده امریکا را نداریم.

امام‌جمعه فتح‌آباد مطرح کرد: رهبر حکیم ما بارها به این موضوع اشاره فرموده است و از جمله در بیانات ۱۲ آبان ماه ۹۷ فرمودند قدرت امریکا رو به افول است؛ بسیاری از سیاسیون معتبر دنیا و جامعه شناسان معتبر دنیا معتقدند که قدرت نرم امریکا فرسوده شده است و در حال از بین رفتن است.

وی افزود: قدرت نرم یعنی قدرتی که یک دولت بتواند خواسته، نظر و عقیده خود را به‌طرف خود بقبولاند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانی با اشاره به اینکه امریکا در سوریه، عراق، لبنان و خاورمیانه با مدیریت جمهوری اسلامی شکست‌خورده است، گفت: قطعاً این شکست برای امریکا سنگین است؛ امریکا بیکار نخواهد نشست لذا در سوریه دست به جنایت و تعرض می‌زند ازجمله تحریم اقتصادی.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 10