امام‌جمعه رشتخوار: مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند
امام‌جمعه رشتخوار: مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند

امام‌جمعه رشتخوار با تأکید بر جدی گرفتن بیماری منحوس کرونا، خاطرنشان کرد: مسئله کرونا را مردم باید جدی بگیرند، چراکه جدی نگرفتن آن باعث گرفتاری می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: اگر مجالسی به‌ضرورت برگزار می‌شود، در فضای باز با دعوت کردن کم مهمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه باشد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در حال برنامه‌ریزی جهت کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است، گفت: ایجاد دوقطبی و اختلاف‌افکنی بین آحاد مردم امروز نقشه شوم دشمنان است تا به این حیله و دسیسه درواقع مردم را در مقابل نظام قرار داده و این اختلاف‌افکنی‌ها را به آشوب ختم کنند.

خطیب نماز جمعه رشتخوار همچنین با تأکید بر اینکه دشمن در پیش برد اهداف خود از گذشته تا حال شکست‌خورده و در آینده نیز شکست خواهد خورد، اظهار کرد: امروز همه باید باروحیه انقلابی و ولایی خود این حرکات و اقدامات را محکوم کنیم.

امام‌جمعه رشتخوار در ادامه سخنانش گفت: امروز مسئولانی که به دنبال خدمت کردن به مردم شهیدپرور هستند باید گره‌گشایی در جامعه باید لمس شود، بانک‌ها همکاری لازم را جهت پرداخت تسهیلات آسان به مردم داشته باشند، کوتاهی کردن برخی از مسئولان گاهی باعث کم‌رنگ شدن اعتقادات مردم می‌شود.

امام‌جمعه رشتخوار با ابراز تأسف برای برخی از قوانین دست‌وپا گیر در جهت راه نیفتادن مشکلات مردم ازجمله پرداخت وام به افراد نیازمندان توسط بانک‌ها، گفت: امروز باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا این قوانین دست‌وپا گیر برداشته شود، شخصی که به یک وام پنج میلیون تومانی نیاز دارد باید مشکلات زیادی را در جهت دریافت وام از سوی بانک‌ها متحمل شوند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 5