امام‌جمعه رشتخوار: سه قوه، دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مشکلات کشور را حل کنند
امام‌جمعه رشتخوار: سه قوه، دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مشکلات کشور را حل کنند

امام‌جمعه رشتخوار گفت: اتحاد بین سه قوه، مجریه، مقننه و قضاییه که دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مشکلات کشور را حل کنند، این مسئله برای دشمن قابل‌تحمل نیست.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در جمع پرشور نمازگزاران این هفته نماز جمعه شهر رشتخوار در محل مسجد علی ابن ابی‌طالب علیه‌السلام این شهر با تبریک دهه ولایت و امامت و همچنان در آستانه سالروز اقامه اولین نماز جمعه ایران توسط آیت‌الله طالقانی در ۵ مرداد، گفت: ما با حضور خودمان در نماز جمعه سعی می‌کنیم قدردان این نعمت الهی باشیم و این نعمتی که از طرف جمهوری اسلامی ایران امروز نصیب ما شده نهایت بهره را ببریم.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان جهت برپایی میز خدمت در گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه نماز جمعه در کشور، بیان کرد: ما باید همیشه قدردان مردم باشیم و نسبت به مردم احساس تکلیف و با تمام توان برای خدمت به مردم انجام‌وظیفه کنیم.

خطیب نماز جمعه رشتخوار با اشاره به اهمیت امنیت باغات پسته کشاورزان در فصل برداشت این محصول، اظهار کرد: با توجه به اینکه برداشت پسته نزدیک است و کشاورزان عزیز یک سال زحمت کشیدند که نتیجه برداشت محصول خود را ببیند، باید امنیت باغات کشاورزان مدیریت شود، نگهبانی دادن و معرفی هرگونه رفت آمد افراد مشکوک به نیروی انتظامی از خسارت به باغداران پسته جلوگیری خواهد کرد.

امام‌جمعه رشتخوار در بخشی دیگر از سخنان خود به بحث گرانی سیمان اشاره کرد و گفت: سیمانی که در خیلی از شهرستان‌های ما تولید می‌شود چرا باید باقیمت بالا عرضه شود، سیمانی که جوان ما برای ساخت مسکن خود نیاز به آن دارد، دولت تا آخرین لحظه باقدرت پای‌کار باشد برای مردمی که همیشه درصحنه حاضر هستند، آن‌گونه که شایسته است خدمت کنند.

وی با تأکید بر اینکه نماز جمعه قرارگاه بصیرت افزایی در کشور است، تصریح کرد: امروز جنگ معنوی، جنگ اقتصادی و سیاسی در حال پیاده‌سازی توسط دشمن است، ما همیشه باید آماده‌باشیم و نباید صحنه را خالی کنیم. باید بصیرت داشته باشیم و بیدارباشیم و در جنگ‌های مختلف آماده‌باشیم که دشمن خسارتی بر ما وارد نکند.

حجت‌الاسلام جهانشیری در تکمیل مطلب بیان کرد: نماز جمعه اطلاع‌رسانی می‌کند به مردم ایران اسلامی که وضعیت کشور ما چگونه است و چگونه باید عمل کنیم. حضور ۸۲ و نیم درصدی مردم رشتخوار در انتخابات ورای ۸۶ درصدی مردم به منتخب مردم ایران مشت محکی بر دهان دشمنان بود.

خطیب نماز جمعه رشتخوار خاطرنشان کرد: امروز آمریکا جنایتکار به خاطر اینکه دولت ایران اسلامی در حال انتقال است، دنبال فرصت‌هاست که با استفاده از رسانه‌های خود برای تضعیف جبهه مقاومت استفاده کند، امریکا جنایتکار امروز عصبانی است از حضور و حماسه مردم ایران که در انتخابات ۱۴۰۰ رقم خورد.

حجت‌الاسلام جهانشیری با تأکید بر اینکه ایجاد کابینه خدمت گذار در دولت جدید مسئله‌ای است که دشمن نمی‌تواند تحمل کند، اذعان کرد: شکل‌گیری و اتحاد بین سه قوه، مجریه، مقننه و قضاییه که دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مشکلات کشور را حل کنند، این مسئله برای دشمن قابل‌تحمل نیست.

خبرنگار:‌حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 80