افزایش ۴۰۰ درصدی توزیع کالاهای تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی کاشمر
افزایش ۴۰۰ درصدی توزیع کالاهای تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی کاشمر

رئیس تعاون روستایی کاشمر گفت: توزیع کالای تنظیم بازار توسط تعاون روستایی کاشمر ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس تعاون روستایی کاشمر گفت: در سال ۱۳۹۹ در شبکه تعاونی‌های روستایی شهرستان ۳۱۲ تن انواع کالاهای تنظیم بازار شامل قند، پیاز، خرما، گوشت منجمد و مرغ توزیع گردید که این رقم نسبت به سنوات گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

قاسمی عنوان کرد: توزیع کالاها یکی از وظایف شبکه تعاون روستایی است که با برنامه ریزی‌های سازمان تعاون روستایی و همت هیئت مدیره‌های شرکت‌های تعاونی به ویژه با راه اندازی و ارتقاء فروشندگی‌ها به فروشگاه روستا بازار توانست نقش خود را پررنگ‌تر از قبل ایفا کند.

وی ادامه داد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به رفع موانع تولید، تعاون روستایی شهرستان کاشمر برنامه ریزی نموده که در خصوص کمک به رفع مشکلات دامداران در تأمین علوفه و نهاده‌های دامی به کمک دامداران عزیز روستایی بشتابد که در همین راستای این شبکه درحال برنامه ریزی تأمین علوفه از تمام نقاط کشور با قیمت مناسب بوده و در هفته‌های آتی خبرها و خدمات خوبی به دامداران ارائه خواهد شد.

رئیس تعاون روستایی کاشمر کمبود ناوگان حمل را از مشکلات موجود دانست و خاطرنشان کرد: شبکه تعاون روستایی اعلام آمادگی می‌نماید محصول گیاهان علوفه‌ای تولید کشاورزان را بصورت توافقی خرید کند که در این خصوص کشاورزان می‌توانند به اتحادیه تعاون روستایی و یا شرکت‌های دامداران و گاوداران شهرستان مراجعه نمایند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 82