افزایش قابل‌توجه سهم بودجه عمرانی و توسعه غرب خراسان
افزایش قابل‌توجه سهم بودجه عمرانی و توسعه غرب خراسان

نماینده مردم غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان خوشاب و ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار قرارگرفته است.

به گزارش اختر شرق؛ علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم غرب خراسان در نماز جمعه خوشاب گفت: ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان خوشاب و ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه سهم قابل‌توجه ای در برنامه‌ریزی‌های مدیران استانی و در سطح ملی برای غرب خراسان در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: با توجه به سفر پیش رو رئیس‌جمهور به استان و با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد که سهم غرب خراسان در تخصیص منابع به‌منظور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه محور افزایش‌ یابد.

 نماینده مردم غرب خراسان همچنین عنوان کرد: احداث بیمارستان خوشاب و تکمیل و بازسازی محورهای مواصلاتی خوشاب به سبزوار، حکم‌آباد و فیروزه با جذب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی و ۲۵ میلیارد تومانی در دستور کار است، خوشبختانه خوشاب از طریق اعتبارات ویژه استانداری نیز سهم بسزایی در پروژه‌های آبخیزداری، شهرک‌های صنعتی و تکمیل پروژه‌هایی نظیر گاز کشی و استقرار تجهیزات آب‌شیرین‌کن دارد.

عنابستانی بابیان اینکه تکمیل و بازسازی باند دوم محور سلطان‌آباد به فیروزه در ردیف مستقل جدید در بودجه لحاظ شده است، گفت: با تخصیص اعتبار برای این محور مسیر خوشاب به‌طور چهار خطه و در ادامه مسیر به قوچان خواهد رسید.

خبرنگار: مهدیه عابدی

image_printچاپ مطلب

Visits: 43