افزایش تعداد و خدمات نیروهای انتظامی، توزیع متناسب امکانات بهداشتی و درمانی، درخواست به حق شهروندان گلبهاری است
افزایش تعداد و خدمات نیروهای انتظامی، توزیع متناسب امکانات بهداشتی و درمانی، درخواست به حق شهروندان گلبهاری است

رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار گفت: توزیع متناسب امکانات بهداشتی و درمانی حداقل انتظار شهروندان گلبهاری می باشد.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی جانعلی زاده در جلسه شورای اسلامی شهر گلبهار گفت: شهر یکصد هزار نفری گلبهار، فقط یک دستگاه آمبولانس دارد همچنین امکانات پزشکی و درمانی گلبهار واقعا پاسخگوی نیاز شهروندان نیست کمبود جدی نیروهای درمانی و تجهیزات پزشکی برای مردم آزار دهنده شده است.

جانعلی زاده با بیان اینکه انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان توجه ویژه ای به افزایش نیروها و تجهیزات درمانی در این شهر بزرگ داشته باشند تا مردم کمتر برای مشکلات درمان به شهر مشهد مراجعه کنند، عنوان کرد: با توجه به حجم سرقت ها و بزهکاری های اجتماعی در شهر گلبهار و با توجه به وسعت ۲۷۰۰ هکتاری شهر و نیز جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفری، می بایست تعداد کلانتری های شهر افزایش یابد.

وی افزود: از فرماندهی نیروی انتظامی استان انتظار می رود تا زمان اعلام شهرستان شدن گلبهار حداقل به استناد ماده۵ قانون وماده۱۰آیین نامه اجرایی شهرهای جدید  ، تعداد کلانتری ها ونیروهای انتظامی شهرگلبهار را افزایش دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار بیان کرد: مسئولین تصمیم گیر استان کاری کنند که مردم گلبهار احساس امنیت بیشتری در شهر خود داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه از خدمات شهرداری و شرکت عمران گلبهار در راستای اطلاع رسانی به شهروندان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین خدمات مدافعان سلامت بهداشت ودرمان  در راستای درمان بیماران و مقابله با ویرس منحوس کرونا، قدردانی گردید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4