افتتاح کارخانه تولید لوله پلی‌اتیلن در جوین
افتتاح کارخانه تولید لوله پلی‌اتیلن در جوین

کارخانه تولید لوله‌های پلی‌اتیلن با حضور دو نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان جوین به افتتاح رسید.

به گزارش اختر شرق؛ علی‌اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین در حاشیه این افتتاح با اشاره به نیاز شهرستان به صنایع تبدیلی و تکمیلی و کارخانه جات تولید لوله‌های انتقال آب پلی‌اتیلنی، عنوان کرد: شهرستان جوین دارای ظرفیت ویژه‌ای در تولید محصولات کشاورزی است و اولویت ما تأمین نیازهای این شهرستان از تولیدکنندگان داخلی می‌باشد.

قارزی، ایجاد اشتغال‌زایی، به گردش درآمدن سرمایه در بخش خصوصی، جلوگیری از واردات و خارج شدن ارز و همچنین کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل را از مزیت‌های احداث کارخانه‌ها بیان کرد و گفت: به لطف خدا کارخانه تولیدکننده لوله‌های پلی‌اتیلن با هزینه یک‌صد و پنجاه میلیارد ریال و با دستگاه‌های تماماً ایرانی به مرحله افتتاح رسید.

وی با اشاره به اینکه مورد مصرف این لوله‌ها نیز بیشتر در انتقال آب و گاز مورداستفاده قرار می‌گیرد و توانایی تولید هم‌زمان ۲۰ سایز لوله را دارد، خاطرنشان کرد: با احداث این کارخانه نیز برای ۱۴ نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجادشده است.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با اشاره به اینکه نوسازی سیستم‌های آبیاری مزارع کشاورزی و باغات علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید از به هدر رفتن آب جلوگیری می‌شود از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواست با سرمایه گزاری در بخش کشاورزی موجبات رونق و به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد در روستاها شوند.

خبرنگار: سید حجت‌الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 73